Ad tabule: Darmo, zabite ma, ale najlepšie sa s tým vysporiadal Prešov. Neustále krednutie tabuliek cestujúcimi, ale aj medzi vodičmi, opotrebúvanie - ničenie tabuliek, zmeny trás a aktualizácia tabuliek, prejazdy vozidiel z linky na linku a s tým súvisiaci nedostatok tabuliek a miesta na ich skladovanie vo vozidle --> --> --> rozhodnutie o vybavení všetkých vozidiel displejmi

Sarko
Ak som dobre postrehol, Cestujúci dáva najavo nezmyselnosť L14 ku Pri hati a udáva aj možnosť dostupnosti na prechádzajúcu linku po Slovenskej jednoty. Chvíľu premávajúca L25 však zmysel nedávala najmä kvôli trase po Svätoplukovej.
Uvažoval som nad tým a napadlo mi, že riešenie by mohlo spočívať v zrušení vetvy L14 v trase Pri hati-Žel. stanica a presmerovaní L22 s podobným intervalom ako na L14 do trasy ...Národná tr.-Slovenskej jednoty-Alvinczyho-Masarykova-Štefánikova... Namiesto zastávky Národné nám. by bola obslúžená zastávka Alvinczyho, ktorá by sa nachádzala na križovatke Slovenskej jednoty-Alvinczyho, tak ako to bolo počas prevádzky L25. Dĺžka obchádzky by bola presne 1,2km s predĺžením doby obehu o cca 1 min.
Prevádzka vetvy L22 len po Mlynskú baštu by ostala zachovaná, naopak, z L14 by na L22A mohol byť posilnený interval. Čas jazdy k prestupnému uzlu Mlynská bašta/Nám. MMM bude rýchlejší a výhodnejší ako v súčasnosti.
Zároveň bude možné riešiť zvyšnú vetvu L14 napr. spojením do inej linky, resp. priamym prejazdom napr. na L21, 23, 24 alebo 28. A to sú ušetrené ďalšie kilometre. Aký je na to názor?