Reakcia na: Sarko #4263:
No, to je pravda, ze na juznej krizovatke NO je v tom smere len semafor pre elektricky. Ale ak presne takyto isty semafor povoluje autobusom vyjazd zo zastavky Tatrasvit=Modus=OC Branisko (diky za Zdiar)cez prechod pre chodcov, pricom maju auta cervenu, tak preco by sa takto nemohli riadit aj na NO? A na prechode pre chodcov maju automaticky prednost chodci.Takze priklad. Bus odbocujuci vlavo by pred Slovanom musel dat prednost elektrickam, na krizovatke pri lekarni by znova musel dat prednost elektrickam a po odboceni vlavo by daval prednost chodcom. Mozno komplikovane v takejto podobe, ale v reali to moze byt jednoduchsie.
Cestujuci vo svojom prvom prispevku doslovne napisal"...cez víkend cestujem namiesto práce zo Slovenskej do Krásnej ku starkým...". Kedze Krasnu napisal ako cast Kosic (Krasna je sidlisko, Krasna nad Hornadom je primestska cast Kosic-co si vybrat?), nie ako vystupnu zastavku, tak som predpokladal, ze Slovenska je ulica, pripadne skrateny nazov Slovenskej Jednoty. Tak som pozrel do mapy a bola tam aj ulica Slovenskeho a teraz ma napadla aj Trieda Slovenskeho narodneho povstania. Bral som to len ako potulky po Kosiciach - po "slovenskych" uliciach.
Vladimír
Re #4257 BM: Som rád, že sa ku mne prikláňaš. Ale tú L18 by som skutočne najradšej videl predĺženú cez Železníky na Blšák ☺ Hádam by tých 48 minút, či koľko, nebola tragédia.
Re #4258 balky: Jasné - návrh. Pôvodne som chcel reagovať, že problematickým by bolo radenie sa do ľavého odbočovacieho pruhu po opustení zastávky pri Slovane. Ale keď teraz píšeš, že počítaš len so zastavovaním pred Domom techniky, tento argument padá.
Ja som sa s takýmto niečím tiež dávnejšie zaoberal. Vieš čo je jediný problém? Električka. Semafory sú nastavené tak, že sa nepočíta s odbočovaním autobusov od Slovana vľavo, t.j., keď od Slovana má bus zelenú, dostane ju aj električka. Takto by sa musel upraviť cyklus na križovatke na úkor električky. Ale napadla ma aj iná myšlienka (aby zase niekto nehovoril, že len všetko zmietam zo stola
Re #4259 balky: L24 niekedy končila na Jazere? Nie je to preklep a nemyslel si L26? Lebo čo ja viem, L24 nikdy na Jazero nejazdila.
Re #4260 cestujúci: Mne sa tiež páčilo zachádzanie linky cez Slovenskej jednoty a Alvinczyho. Ale určite nebolo dobré, že ďalej pokračovala na Svätoplukovu a stanicu. Neprirodzene tak míňala uzlový bod Nám. Mar. mieru / Mlynská bašta. Ale keby "niečo" takto jazdilo ďalej smerom na NMM alebo na Štefánikovu, to by bolo iné kafe.