Reakcia na: Maťo #4238:
Tak to je poriadna sila verejne hlásať takéto klamstvo. A ja som ešte ZSSK vypisoval, že nech tie 840 používajú na prímestskú a regionálnu dopravu, na ktoré sú určené a vôbec nie na diaľkové trasy, ako ZV-BB-ZA-CA-Skalité. Aké je to už pohodlie cestovať na sklopnej sedačke v priestore pri dverách (nehovoriac o tom, že 2-vozňová súprava v špičke niekedy kapacitne nestačí a ľudia tam ešte stoja a tí čo sedia majú minimálny priestor na nohy. A takto sedieť zo 2 hodiny je tiež za trest. Čo sa týka času jazdy podľa GVD sa viditeľne skrátil iba u Zr vlakov idúcich cez Vrútky, keďže tam nestoja 10 min kvôli prepriahnutiu lokomotívy. Inak žiadny zázrak neexistuje, tak ako si napísal.
Takže sa opäť vyznamenal jeden z NEKOMPETENTNÝCH, ktorý by mal okamžite dostať padáka.
Sarko
Cestujúci prestupujú zo všetkých smerov, z menej pravidelných liniek zriedkavejšie, z pravidelnejších liniek častejšie a bez ohľadu na trakciu (skôr s ohľadom na smer linky). Problém Palackého-Južné nábr. padne do cca dvoch mesiacov, kedy má byť dokončený nový most a presmerovaná doprava. Trasa cez Južné nábr. by tak bola zdržiavaná už len semaforom na križovatke Palackého-Jantárová, kdežto pri trase cez Jantárovú máš ešte ďalšie 2 svetelné križovatky a o 200m dlhšiu zachádzku.
Re #4203 balky:
Konečne namiesto dôvodov, prečo to nejde, nejaký ďalší nápad. Myšlienka je to zaujímavá, no mohol by si rozviesť, ako konkrétne by si vyriešil odbočovanie a pripájanie medzi vetvami prejazdných komunikácií.