REGIOTRAM je zaujímavé téma a nedá mi to.
1/REALITA (krutá)
-vyžaduje sa dvojsystémové vozidlo 600V/3kV DC pre náš región . Dá sa to postaviť, ale je to nákladný vývoj, ešte to nikto nerealizoval. Nepredpokladám, že sa do toho niekto pustí.
-vyrábané vozy sú v Nemecku v prevádzke na sústavy 15kV-16,7Hz/600(750)V DC. Konštrukcia takého vozu je jednoduchšia a hlavne vyriešená - u nás nepoužitelné.
-zmyslom RT bolo prepojenie existujúcich električkových systémov pomocou žel.tratí , využitie železnicou opustených tratí alebo telies , zatraktívnenie žel.dopravy privedením tratí až do centier menších miest vo forme električky, prípadne výstavba menších vnútorných sietí v týchto mestách.
-pozn.: pri využití opustených žel.tratí sa používa trakč.sústava ako v mestách 600(750)V DC ...Chemnitz linka 5
1/REALITA (krutá)
-vyžaduje sa dvojsystémové vozidlo 600V/3kV DC pre náš región . Dá sa to postaviť, ale je to nákladný vývoj, ešte to nikto nerealizoval. Nepredpokladám, že sa do toho niekto pustí.
-vyrábané vozy sú v Nemecku v prevádzke na sústavy 15kV-16,7Hz/600(750)V DC. Konštrukcia takého vozu je jednoduchšia a hlavne vyriešená - u nás nepoužitelné.
-zmyslom RT bolo prepojenie existujúcich električkových systémov pomocou žel.tratí , využitie železnicou opustených tratí alebo telies , zatraktívnenie žel.dopravy privedením tratí až do centier menších miest vo forme električky, prípadne výstavba menších vnútorných sietí v týchto mestách.
-pozn.: pri využití opustených žel.tratí sa používa trakč.sústava ako v mestách 600(750)V DC ...Chemnitz linka 5
KVKV
JEDNOTNÝ NÁTER.
Vystihol si to správne v jednej vete /...u nás náter nie je podstatný.../, lámem si hlavu, čo vlastne je. Pomožte mi niekto na to prísť.
Ad. TROLINO V akom štádiu reálnosti je nákup týchto vozov, akých 12,15, majú mať alternatívny pohon - aký?
K téme alt. pohonu a k jeho využitiu sa ešte vrátim.