Reakcia na: eMareq #3549:
Tak pozor! to bolo ináč.
Na Strojárenskej okolo tabačky nikdy nákladná vlečka nebola! Je to síce kde tu uvádzané, ale je to blbosť.
Trať bola na druhej strane pri Strojníckej priem. Bola to pred výstavbou novej trate cez Hviezdoslavovu normálna linková trať s výhybňou v miestach vchodu do školy. Tá točňa u tabačky patrila k malej podnikovej uzkorozchodnej drážke ,na ktorej sa z dvora vyvážali ručne vozíky k autám a pravdepodobne križovala kedysi Komenského a viedla až k ž.vagónom . Po výstavbe trati v Hviezdoslavovej ,povodná zostala a ko manipulačná až niekedy do r. 63, tiež v tých časoch bol vybudovaný kolajový trojuholník s odstavnou kolajou až na koniec Strojárenskej, to je ten dnešný zbytok, ktorý zostal po prebudovaní na smyčku pre L6.
1018
Nemyslim si (vlastne skusenosti), ze by Slovaci boli nedostatocne vyzretym narodom pre pouzivanie dopytu. Uz len preto, ze v Blave a aj Nitre sa pouziva a aj pretro, lebo vsetci dobre vieme, ze nase tbusy ho spociatku bez pardonu pouzivali a bez problemov po case to frcalo. Okrem toho, ja pouzivam vyhradne dopyt na brikach T6 (bohuzial doteraz za vyse roka len 2x) a vobec to nie je problem. Nerobme zo seba idiotov, ak sa to je schopny naucit "blby blaznivy Talian", tak to zvladne aj "blby gaadzo Slovak". Ani v jednom ceskom meste sa dopyt nespustil na vsetkych vozidlach naraz a frci to. Takze ak vozidla budu dostatocne oznacene, bude tomu predchadzat masivnesjia kampan a vsetko sa spusti k urcitemu datumu, NEMA PROBLEMA.
este k tomu clanku v Dopravnom magazine; aj moje meno je tam uvedene ako spolupraca ? Clanok bol vytvoreny medzi sviatkami, az na niekolko fotiek su vsetky z tohto obdobia.