Reakcia na: RW #2871:
To, že skoro každý voz mal iný náter je pravda. Základná schéma bola rovnaká, len odtiene sa menili, hlavne po opravách. Na Ikarusoch od skoro jasno červenej až po skoro hnedú. V tej dobe asi boli radi, že nejakú podobnú farbu vôbec zohnali. Aj električky toho obdobia mali tiež viac variantov odtieňov. Niekedy červená bola viac do oranžova (394), inokedy zas tmavšia. I krémová bola niekedy skôr žltá (311-319 alebo 314-315?). Aspoň niektoré vozidlá bolo možné okamžite spoznať, veď neboli celovozové reklamy.
Sarko
Možno sa Maťo pomýlil a chcel povedať, že dojazdili v klasickom (t.j. pôvodnom) modrom nátere. T.j. 2-dverové Ikarusy boli dodávané zásadne modré, niektoré dostali dodatočne červeno-krémový náter a výnimočne niektorý späť pôvodný modrý, ako si sám spomínal v príspevku #2840.
Detto to platí o 4-dverových, dodávané boli zásadne bordové, niektoré dostali červeno-krémový náter a možno nejaký ojedinelý exemplár získal neskôr opäť bordový náter.