Vladimír: No je jedna vec elektrická plošina na obyčajnej linke a na linke pre vozíčkarov. Ak je pravda čo píšeš, že je naozaj hojne využívaná vozíčkarmi, tak je elektrická plošina potrebná. To máš pravdu. Vozičkáry, ktorý sú nevládny majú buď sprievodcu alebo elektrický vozík a s mentálnymi poruchami sú čiastočne alebo úplne zbavený svojprávnosti, majú optrovateľa, ktorý snimi chodí.
Čo sa tých obchodných centier týka. No neviem, ale Aupark u nás bol nazvaný z historického hľadiska. Sad J. Kráľa sa kedysi volal Aupark. Dokonca tam bolo aj Aucafe. Myslím si, že by ste si nemali pomenuvávať centrá, podľa bratislavskej histórie. Košice ju majú tiež dosť bohatú a nejaký vhodný názov, ktorý by bol aj spojený s okolnými historickými reáliami by sa našiel.Au v preklade z nemčiny znamená lúka, rieka, niva.
Čo ma zarazilo je info o dvojpodlažných parkoviskách, ale na 16 poschodový komplex za 2mld. je to strašne málo. Teda nehovoria o kapacite, ale v BA je VZN podľa ktorého sa na úžitkovú plochu stavby prepočítava koľko musí mať parkovacích miest v podzemí a vďaka tomu aj napr. pražský primátor uznal, že v podzemných státiach sme na tom lepšie.
Za Ikeou vám nemusí byť ľúto. Dráha a šmejdová.
Chcel by som sa spýtať, že či v Solarisoch je v takýchto teplách príjemnejšie. Teda či tie tmavé sklá postačujú, alebo by mohli mať viac vetrákov resp. klímu. A keby ste to mali porovnať s I435. Dik.
BM: kedy bude popis vozidiel a katalóg. Už sa neviem dočkať. Dúfam, že sa neflákaš niekde pri vode
Čo sa tých obchodných centier týka. No neviem, ale Aupark u nás bol nazvaný z historického hľadiska. Sad J. Kráľa sa kedysi volal Aupark. Dokonca tam bolo aj Aucafe. Myslím si, že by ste si nemali pomenuvávať centrá, podľa bratislavskej histórie. Košice ju majú tiež dosť bohatú a nejaký vhodný názov, ktorý by bol aj spojený s okolnými historickými reáliami by sa našiel.Au v preklade z nemčiny znamená lúka, rieka, niva.
Čo ma zarazilo je info o dvojpodlažných parkoviskách, ale na 16 poschodový komplex za 2mld. je to strašne málo. Teda nehovoria o kapacite, ale v BA je VZN podľa ktorého sa na úžitkovú plochu stavby prepočítava koľko musí mať parkovacích miest v podzemí a vďaka tomu aj napr. pražský primátor uznal, že v podzemných státiach sme na tom lepšie.
Za Ikeou vám nemusí byť ľúto. Dráha a šmejdová.
Chcel by som sa spýtať, že či v Solarisoch je v takýchto teplách príjemnejšie. Teda či tie tmavé sklá postačujú, alebo by mohli mať viac vetrákov resp. klímu. A keby ste to mali porovnať s I435. Dik.
BM: kedy bude popis vozidiel a katalóg. Už sa neviem dočkať. Dúfam, že sa neflákaš niekde pri vode

Vladimír
Ale do doby, kým toľko Solarisov bude, garantované spoje by mali byť. Je to otázka slušnosti a dôveryhodnosti podniku.
Téma plošiny v SU 12, ktorý do Prešova príde už budúci týždeň, je pre Prešovčanov veľmi citlivá. Poznámku vnímam ako nevinný pokus zaprovokovať, takže sa ňou nebudem viac zaoberať. Očakávam, že budúcoročný SU bude mať plošinu elektrickú a na L10 a L12 vystrieda ev.č. 348.
Dá sa to, a je to plus Solarisu. Pre handicapovaného cestujúceho je však výhrou bezbariérový nástup čo i len jednými dverami vozidla.
Re #247 BM:
Iste, ale na to potrebuješ mať obrubník dostatočne vysoko. Košické takéto sú, no prešovské žiaľ nie. Naše mesto slepo verí, že je správne, že obrubník má byť čo najnižší. Opak je však pravdou, nástpný ostrovček by mal byť vyšší. Zaujala ma v Ostrave, vraj nová česká norma - nástupný ostrovček 30 cm vysoký.