Reakcia na: Vladimír #2189:
Veru, veru, je to šialenstvo. No ale čo už, je to daň za jalové vozidlové km a nehľadanie vnútorných rezerv. Tých sa nájde ako vody pod geotermálnym vrtom v Ďurkove...
K tomu rušeniu a-linky, vieme veľmi dobre, že dopravný riaditeľ nemá v MHD dobrý rozhľad. Preňho je L37 len posledným číslom v poradí (ešteže vie, že L38 je prečíslovaná L52 a L40 skibus).
Re #2190 Nodes:
Neboj sa, ja viem, že si to nenechá, aj tak by to nevydržal držať v tajnosti

Vladimír
Ja hovorím jednoznačne -->
L5 - 26 46
L6 - 16 36 56
LR1 - 06
Spolu 06 16 26 36 46 56.
Jediné, čo je trochu na hrane, je to, že R1 posúvam zo stanice z 47 na 06, ale nie som si vedomý žiadnych zásadných dôvodov, prečo by to nešlo.
Po príslušných drobných posúvačkách R1 z U. S. Steel a L6 z Maratónu sa dá 10-minútovka dosiahnuť aj v opačnom smere.
Ale vozidlá musia medzi L5 a R1 pendľovať.
Re #2176 Sarko:
1) Dobre, že L5 zostáva. Len keby sa znormalizovali odchody a koordinácia k ostatným linkám.
2) Sóla aj v rannej špičke na L3 - inými slovami všeobecná výzva obyvateľovm Jazera: "Prosíme, pri cestách do mesta použite váš osobný automobil".
3) LR7 mi nevadí, myslím, že to nebude neznesiteľné. Skôr by ma zaujímali superprestoje R1 na VA USS...
4) LRA - závisí od toho, aké spoje. Neviem posúdiť.
5) L70 - škoda. Najmä keď sa neupraví (a to sa zrejme neupraví) CP L71 a 72 a teda Furča zažije HROMADNÚ dopravu. Som ohromne zvedavý, čo bude DPMK robiť so sólo trolejbusmi. Zrejme ich začne pchať na L71 a 72, aby KVP-čko nevyskakovalo, že sa ho obmedzenie netýka...
6) Prvé a posledné spoje - keď už nič iné, tak aspoň vďaka za to, že len cez víkend. Pôvodne myslím mali ísť celotýždenne.
Zaujímavé, že Ťahanovciam sa obmedzovanie prepieklo...
Re #2178 eMareq: Keďže je tu reč o obmedzovaní, nepredpokladám, že sa bude zrušenie L70 kompenzovať posilnením L71 a 72. Asi by to potom nebolo obmedzovanie. Skôr ešte pôjdu kapacitne nadol aj 71 a 72, lebo niekde tie sóla zamiešať budú musieť.