Nebudem sa tu s nikym vadit, zaujal ma vsak vzorec
v = s/(t - tz)
osobne si myslim, ze ak by sa to pocitalo podla toho, tak pre kazdu zastavku by sa musel odmerat cas zastavenia (20s je podla mna hruby odhad a nebude platit vzdy - ludia potrebuju vystupit aj nastupit a urcite to nebude len 20 sekund (menej aj viac) , niekedy by sucin pz * tzas bol rovny nule /ak by vodic na zastavke nestal, tym padom tzas je rovny nule, kvoli tomu, ze by nikto nenastupil ani nevystupil/) + odratat stanie na semaforoch. Tym by sa menovatel zmensil a cely podiel zvacsil.
Potom by to mohlo vyzerat takto: v = s/(t - tz - ts)
Tolko moja uvaha.
v = s/(t - tz)
osobne si myslim, ze ak by sa to pocitalo podla toho, tak pre kazdu zastavku by sa musel odmerat cas zastavenia (20s je podla mna hruby odhad a nebude platit vzdy - ludia potrebuju vystupit aj nastupit a urcite to nebude len 20 sekund (menej aj viac) , niekedy by sucin pz * tzas bol rovny nule /ak by vodic na zastavke nestal, tym padom tzas je rovny nule, kvoli tomu, ze by nikto nenastupil ani nevystupil/) + odratat stanie na semaforoch. Tym by sa menovatel zmensil a cely podiel zvacsil.
Potom by to mohlo vyzerat takto: v = s/(t - tz - ts)
Tolko moja uvaha.
Vladimír
Vykresľovanie jazdy konrétneho vodiča síce na mieste nie je, ale medzi rôznymi mestami poznateľné rozdiely sú. Aj medzi Prešovom a Košicami, aj medzi Košicami a Bratislavou atď. atď... Všetko je totiž nie o predpisoch, ale o ľuďoch. Stačí, ak jeden zásadový človek vedie podnikovú autoškolu 20 rokov a ovplyvní tak svojimi zásadami jazdy štýl jazdenia vodičov MHD v meste na ďalších 50 rokov... Je to tak.
Zastávka Pri kríži sa nazýva podľa rovnomennej ulice. Podľa čoho je pomenovaná tá, to už neviem. Možno nejaký historický názov z čias, keď tam ešte sídlisko nestálo.