Linka č.22A ďalšia blbosť(preto,lebo ja nesúhlasím s delením liniek na A,B,C...).
Namiesto toho mohla byť zriadená linka č 73(alebo iné číslo-to je jedno,len nech je to trolej).Smer Mlynská bašta - Trolejbusová.
Alebo sa mohlo poťiahnúť trolejové vedenie až k zastávke Letecká akadémia a ďalej zo vstupom do podniku z Hornádskej.Tak si predstavujem 100% využitie toho,čo už existuje!A 14TrM by nestáli päť dní na Hornádskej nevyužité.
Vladimír:áno asi máš zlé info.Ak budeš v Ke. prevez sa linkou č 14.Konečná je "HM Tesco a Baumax" tesne pred (cca25m)vrátnicou DP na Trolejbusovej.A keď ide opačne,vychádza z garáže a východziu zastávku má pred vstupom do HPTesco.
Namiesto toho mohla byť zriadená linka č 73(alebo iné číslo-to je jedno,len nech je to trolej).Smer Mlynská bašta - Trolejbusová.
Alebo sa mohlo poťiahnúť trolejové vedenie až k zastávke Letecká akadémia a ďalej zo vstupom do podniku z Hornádskej.Tak si predstavujem 100% využitie toho,čo už existuje!A 14TrM by nestáli päť dní na Hornádskej nevyužité.
Vladimír:áno asi máš zlé info.Ak budeš v Ke. prevez sa linkou č 14.Konečná je "HM Tesco a Baumax" tesne pred (cca25m)vrátnicou DP na Trolejbusovej.A keď ide opačne,vychádza z garáže a východziu zastávku má pred vstupom do HPTesco.
Sarko
No ano, to je pravda, aj Presov v tom ma v podstate system. Nebol by som vsak rad, kedy sme v KE v tomto smere boli uplne nesystematicki. Plzensky system by som vsak nepovazoval za nejaky vzor, pretoze vzostupny system cislovania liniek podla dolezitosti trakcie (najpr elektricka, potom trolejbus a nakoniec autobus) je podla mna uplne logicky a prirodzeny.
Ciselnu radu 10-20 by sme vedeli v KE dosiahnut precislovanim iba 4-och autobusovych liniek. Zaujimal by ma Tvoj nazor, ako by si riesil linky c. 70-72. Podla mojho narozu by mohli zostat ponechane po vzoru presovskych liniek 17, 30 a 38
Ad #191:
Mal by si si trochu precitat aj ostatne prispevky a zistil by si, ze mnohe argumenty BM, ktore mu v tomto, ale aj v predoslych prispevkoch vytykas, uz boli protiargumenty vyslovene