Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #1365:
Veľmi dobré správy 🙂 😃 🙂
Dnes 1004 na skusobej jazde, videna o 10:30 na Narodnom namesti. Ako nova, ako zo skatulky... 🙂

Linka c. 5, tak tu linku 5 si myslel. Aha, ja len tak, ze o nej sa uz hovori hodne dlho a este pred tyzdnom nebolo ani chyru ani slychu o takychto konkretnostiach, ako su napr. odchody. Vies Sarko, keby som sa mal pokazde takto excitovat ako Ty dnes, tak ako by povedal stary Skopek, mal by som "srdce v prdeli, maamo"... Ale verim Ti, ze mozno tentoraz to konecne pojde...
Reakcia na: Sarko #1367:
Mam ju na videu a bolo na nej vidno, ze bola pre potreby natacania patricne nalestena. Je to uctyhodny vek, ale je stale ta tramvaj o rok mladsia ako ja 🙂 Vtedy mala len 15 rokov.
Reakcia na: Esicko #1366:

Ak je to ozaj tá "filmová" tramvaj, tak ev.č. 6689 je z roku 1967, má teda úctihodných 36 rokov a momentálne sa nachádza v inventárnom stave vozovne Strašnice. "Strašné", že? 🙂
Minule som v DYNASTII NOVAKOVCOV - cesky TV serial z r. 1982, videl T3 s ev. c. 6689 na linke 29. Ci ta tramvaj este jazdi po Prahe...
Fresh info:

* L5 je na spadnutie. Boli už objednané linkové tabule u dodávateľa a ich výroba záleží už len od jediného podpisu a tým pádom schálenia prevádzky novej linky č. 5, ktorá by od 2.1.2004 mala nahradiť nepravidelnú linku "W". Návrh cestovného poriadku je už definitívny a takisto je potrebné ho už len schváliť. L5 bude premávať v pracovné dni od 7:29 do 13:59 a od 16:16 do 23:16 (zo žel. stanice vždy na :29 a :59 a OC Optima vždy na :16 a :46) a cez voľné dni súvisle od 7:29 do 23:16 (tak isto ako cez PD, ale bez dvojhodinovej prestávky, kedy premávajú spoje liniek "R" v čase špičky). Na linke bude premávať jedno KT8D5 na jednej službe č. 05014 (4=dlhá služba), resp. 05011/05012 (1=dopoludňajšia služba, 2=odpoludňajšia služba). V tejto súvislosti nebudú na linke č. 6 premávať v nedeľu popoludní súpravy, resp. článkové vozidlá.

* Rekonštruované KT8D5.RN2 #517 a 521 by mali začať premávať buď začiatkom týždňa, resp. po Vianociach (ak sa nepodarí zabezpečiť technicko-bezpečnostné skúšky na polícii ešte do Vianoc). Jedno vozidlo by malo premávať na garantovanom spoji linky č. 7 a jedno na ktoromkoľvek poradí linky č. 9. Ak vypadne NP vozidlo na garantovanom spoji, spoj z L9 sa ihneď presunie na garantovaný spoj L7 a na L9 bude vypravená dispozičná záloha.

* V súvislosti so zavedením garantovaného spoja, ale aj všeobecne s neekonomickou a chaotickou prevádzkou autobusov na rôznych linkách, kde sa porušuje garancia kapacitnosti (malý, stredne kapacitný, článkový autobus), ktorá bola často popisovaná aj na tejto diskusii, sa riaditeľ dopravy rozhodol ku nepopulárnemu kroku zrušenia prideľovania vozidiel vodičom všetkých trakcií. Vodič (zvlášť vodič autobusu) už nebude môcť mať prednostné právo pri nahradení spoja určitej linky na vypravenie prideleného vozidla, ale striktne s danou kapacitou autobusu určenou pre konkrétnu linku. V tejto súvislosti sa uvažuje aj o rozdelení typov električiek pre dané linky. Prechod k zrušeniu systému prideľovania bude kontinuálny a jeho ukončenie potrvá v dlhšom časovom horizonte.

* V predbežnej rovine sa uvažuje o zriadení novej električkovej linky č. 8, ktorá by mala premávať v trase OC Optima - Tr. SNP - Amfiteáter - Štadión TU, resp. v trase OC Optima - Moldavská cesta - Kuzmányho - Štadión TU. Šťastnejší by bol pravdepodobne prvý variant, kde by sa dali čiastočne nahradiť tzv. školské spoje na linke R4, ktorá vykonáva zbytočné kilometre v úseku VA USS - OC Optima. Nie je ešte jasné, či by mala byť táto linka pravidelná alebo nepravidelná, každopádne to bude predmetom štúdie.

* V súvislosti s maximálnou ekonomizáciou, pružnosťou a čo najvyššou rentabilnosťou v MHD, je riaditeľ dopravy zásadne za urýchlené vybavenie vozidiel všetkých trakcií systémom elektronických znehodnocovačov a následnou radikálnou zmenou linkového vedenia. Konečne nastala reálna šanca na aplikáciu systému nosnej električkovej a doplnkovej autobusovej dopravy so zriadením prestupných terminálov na konečných zastávkach ED.
Oprava: tie tabule boli v uvedenom čase do DP dodané, nie vyrobené. Distribuované boli v nasledujúci pracovný deň. Za chybu sa ospravedlňujem a ďakujem za upozornenie od BM.
Reakcia na: Sarko #1361:
Dobre sa mi teda zdalo,ze to bolo zaciatkom minuleho tyzdna. Len som nechcel tresnut neoverenu infosku. Takze aj do DP prisiel Mikulas?
Zajtra (18.12.) dopoludnia sa uskutoční skúšobná jazda 521, takže fotografi ho majú jedinečnú šancu ho zachytiť pri prvej jazde po meste. Keďže ešte nemá evidenčné čísla a kolegovia z Prahy a Krnova majú záujem o fotografiu s "miestnym" ev.č. a "miestnou linkou s miestnym cieľom", pravdepodobne ešte dnes alebo zajtra sa nalepia čísla a nabije BUSE ("extra linky a extra ciele" nie sú vylúčené 🙂 ). Keďže som časovo zaneprázdnený, uvedenej akcie sa pravdepodobne, žiaľ, nezúčastním, takže neviem vybaviť prípadné zvezenie.
Reakcia na: balky #1357:


Takže chalani, zelené tabule na L38 ste mohli vidieť presne od pondelka 8.12., keď sa dostala do obehu prvá sada. Zvyšné sa dostali do obehu v priebehu týždňa. Keďže posledný krát som cestoval na L38 v utorok 9.12., zelené tabule som ešte nepostrehol, až 14.12., keď už boli z obehu stiahnuté všetky pôvodné tabule s prelepeným číslom. Kto by chcel tvrdiť, že videl zelené tabule skôr, tak mám z ODS (odd. dopravnej služby) potvrdené, že tabule boli vyrobené cez víkend 6.-7.12.2003.
Reakcia na: Dopravák #1359:

Upresním, že KT8 #521 bolo pospájané už minulý týždeň a elektrickú časť, vrátane skúšok, musia pracovníci KOS Krnov stihnúť do 19.12., dokedy majú najneskorší termín odchodu domov. Sú veľmi šikovní, takže určite to stihnú.
Druhé nízkopodlažné Ktčko je už poskladané - zatiaľ bez ev. čísel. "Bratia" Češi ho už dokončujú. Čoskoro by malo začať jazdiť.
Reakcia na: balky #1357:

Dohodnime sa, že vydanie zelených tabúľ do obehu budeme posudzovať podľa zistenia a uvedenia dátumov. Ako prvý a zatiaľ jediný som uviedol dátum len ja, t.j. 14.12., keď sa na celej linke objavili zelené tabule. To, že sa pred týmto dátumom už nejaká zelená tabuľa objavila, je možné, že išlo o prvú skúšobne vyrobenú sadu.
Reakcia na: Sarko #1347:
Ayreon ma pravdu.Zelene tabule na L38 som tiez videl a bolo to urcite skor ako 15.12. A tiez sa to miesalo s cervenymi tabulami. Takze aj ked bus mal uz zelenu tabulu a nej L38,clovek si to mohol lahko pomylit s L13 alebo L28, navyse na L38 dost casto premavaju aj busy s transparentom BUSE.
Myslim si vsak,ze DP doplnal tabule, pretoze aj na L3 a L7 som cez vikend zhliadol nove zadne zelene tabule. Boli napadne ciste, leskle a ako vieme,tie nemaju dlhu zivotnost.
Ináč, zabudol som to tu napísať, že 13.12 uplynulo 20 rokov od prvej skušobnej jazdy meracieho vozu na trati Sovietskej armády - Krásna.
(zdroj: Košický večer 11.12.2003)
Dnes brázdi Košické ulice 14TrM 2002 (rozmrazovacie vozidlo) a za ním sa plazí plošina s robotníkmi.
Škoda, ale aspoň ma môže hriať na srdci spomienka, že som sa Potkanom viezol z Prešova do Veľkého Šariša. 🙂
Nestacim sa cudovat...takze 840ky odkupil BRSK? super. Takze ich pedsalen dostala Bratislava. Hoci, pochopitelne, su pre region. trat urcene.
Inak BRSK si od OBB prenajal na pol roka s predkupným právom dve lokomotívy a štyri vozňe. Link je tu: http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1204299

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.