J: K zamestnaneckej doprave v U. S. Steel pre zaujímavosť doplním, že odkedy majú podnik "Amíci", stupňuje sa hystéria z možného terorizmu. Boli vylúčené prejazdy medzi verejnými a neverejnými linkami s cestujúcimi. Niektoré spoje RA z Košíc totiž pokračovali priamo do areálu. Teraz musia všetci cestujúci na vstupnom areáli vystúpiť a peši prejsť cez vrátnicu, kde prechádzajú cez turnikety. Ani vodič nemôže do závodu hocijaký. Každý vodič DPMK, ktorý vykonáva spoj v areáli USS, musí mať špeciálny preukaz vodiča DPMK povereného vnútropodnikovou dopravou. Ak by vodič preukaz nemal, jednoducho mu znemožnia vstup do areálu, i keď je riadne v službe. Samozrejmosťou sa stalo vylúčenie skracovania ciest cez areál USS. Trasa L21 vedúcej popri areáli je každý rok pravidelne zaplavovaná. V minulosti bolo možné v takejto mimoriadnej situácii urobiť skratku, resp. obchádzaku aj s cestujúci cez areál USS, samozrejme bez zastavenia. Ani to už nie je možné, a tak v prípade záplav sa jazdí po obchádzke, ktorá z jazdnej doby 3 minúty spraví jazdnú dobu okolo 20 minút. Najnovším výmyslom bol zákaz i manipulačných jázd cez areál firmy. To znamená, že vodič vojde do areálu, rozvezie ľudí na jednotlivé pracoviská, ale keď vystúpia poslední cestujúci, najbližšou bránou vychádza von a areál obchádza, hoci je to častokrát oveľa dlhšia trasa. Veď vieme, že mnoho našich vodičov má kontakty s teroristickými sieťami

Sarko
Čo sa týka výkonov v areáli USS, železiarne si objednávajú výkony nielen od DPMK, ale aj od SAD. Zisky z prevádzy určite majú. V areáli USS premávajú všetky typy vozidiel, podľa toho, ktoré sa nachádza na akej linke a prechádza na územie USS. Takže ak by sa SOR nachádzal na určitej službe, ktorá vykonáva spoj napr. na linkách RA, mohla by sa celkom ľahko dostať aj do USS. VKZD (vnútrokoncernová zamestnanecká doprava) má pritom cca 40 vlastných liniek, slúžiacich výlučne na presun zamestnancov v rámci USS a pre vstup/výstup autobusov je vybudovaný samostatný vstup (oddelený od ostatnej dopravy) s prísnou kontrolou vozidiel, nakoľko sa už prišlo aj na prípady vynášania materiálu v priestore pre kočík/vozík. Zvláštnosťou niektorých liniek VKZD je, že prechádzajú cez veľké množstvo železničných priecestí vlečkových normálne a širokorozchodných tratí, niektoré aj cez viac ako 20.