SARKO: To je pochopitelne a celkom zretelne uz na pohlad, ze je to REGIONALNA jednotka, ktora nie je vhodna na 200 km trasy. Lepsie by sa sama 840ka citila pod Tatrami...A co sa tyka tej patnastej 425ky, nie je nahodou uz rozostavana?
V príliš úzkych sedadlách sa nedá obsedieť a nefungovala ani klíma, takže vyzrážaná vlhkosť z tých pár úzkych vetracích okienok (12 z celkového počtu 28 okien...) kvapkala priamo na cestujúcich. To všetko museli pretrpieť na dráhe 233 kilometrov a s meškaním celé 3 a pol hodiny..!
Aha, tak už mi je jasné, prečo BUSE ukazuje o 28 min. menej.. :o)
Naozaj len SKORO... V piatok zas nevedeli pred odchodom na zadnej jednotke na paneloch nahodit ZVOLEN OSOBNA STANICA, tvrdosijne chcela ostat napisom KOSICE tu.


Ukazem nejake zaujimavosti zo zel. problematiky, v dopravnej kancelarii i v terene. Len teraz mam dovolenku. Mail mam rovnomenny ako nick na orangemail.
Žeby sme tú jednotku pokrstili "Potkan"? 
No počkaj, tiež Ťa prídem tajne sledovať do práce pri vypravovaní podareného Potkana
Sarko
Pred malou chvíľou mi volal kamoš, že odprevádza známeho do ZV s tým Potkanom a že ako sa mu strašne páči, že to vyzerá skoro ako v TGV a uvažuje, že sa s tým zvezie jednu stanicu.
Trochu som mu zakontroval, že to má málo miest a úzke sedadlá, tak súhlasil a ešte spomenul, že čas na BUSE ukazuje o 28 min. menej. Železnice si teda dávajú načas.
Jednotka r. 840 bola pred minútou vypravená do ZV.