Reakcia na: Esicko #1073:
Tie "visiace" koľajnice má na svedomí momentálne náhle oteplenie a absencia čo len jedinej dilatačnej špáry. Keďže v KE máme do 80% tratí na neosvedčenom systéme zvanom BKV (Blbec, Kto Vymyslel..), tak ešte môžeme byť radi, že sa to občas stane len na jednom krátkom úseku. Možno si ešte niekto pamätá, keď jedno leto prišli náhle horúčavy, ako sa na križovatke Tr. SNP-Toryská vydula koľajnica o celých 50 cm! Čiastočne sa ju podarilo skrotiť až privolaným hasičom, ktorí ju chladili prúdom studenej vody, ale pred električkou sa koľajnica doslova hadila ešte v úseku cca 50 metrov... :->
Sarko
Iste, ale aj tak je potrebné v prvom rade posilniť rady revízorov, aby sa špekulácie nevyplatili v žiadnom čase. Totiž špekulanti síce môžu byť poslušní večer, ale cez deň vôbec.
Čo sa týka nosnej dopravy, na rýchlodráhe nepotrebuješ žiadnu preferenciu a na Tr. SNP sa dá nastaviť jednoduchým preprogramovaním. DPMK len musí byť priebojnejší a vedieť pritlačiť k múru Útvar správy komunikácií, ktorý tvrdohlavo trvá na súčasnom naprogramovaní preferencie (preferovaná je viacmenej IAD kvôli súvislej zelenej vlne...). Priemerná prevádzková rýchlosť električiek je prekvapujúco aj za súčasných podmienok vyššia ako rýchlosť v AD a TD, čiže ten stav sa popri rekonštrukciách zvršku môže len zlepšiť. Takže čo viac treba?!? Už len vymyslieť a schváliť kvalitné linkové vedenie.