Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Inac hovorite na zmenu 23-ky. Podla mna bolo na case skratit 23 o nezmyselny usek na Letecku akdemiu. I ked sa mi nepaci to kolko krat bude chodit denne ved aj tak nosi iba vzduch a sem tam aj cestujucich 🙂

SARKO> Na margo tvojho prispevku ohladom historickych elektriciek. Nenapisal som, ze ide o Kosicke vozidla len to ze sa jedna o historicke vozidla ktore sa sem tam prehanaju ulicami Kosic. je tam napisane, ze pochadzaju z inych miest. Pokial viem tak sa kazde vozidlo ktore prekroci vek 20 rokov stava teoreticky historickym. Priznavam sice neviem ako to je u elektriciek ale u automobilov to plati.

#100> myslel som to Sarko srandovnou formou 🙂
Jedna poznamka na margo fotogalerie "Historicke vozidla elektrickovej dopravy", kam je odkaz z hlavnej stranky, a to, ze elektricky "Cassovie" ev.c. 103 a 104 NIE SU historicke. Len DPMK tvrdosijne na tom trva, pritom si neuvedomuju, ze tieto vozidla videli kosicke kolajnice prvy krat az v roku 1985 (v KE su teda presne iba 18 rokov) a uz od zaciatku boli rekonstruovane a zaradene ako jedalne, resp. vyhliadkove vozidla. Boli odkupene z DP Praha ako vyradene sluzobne vozidla ev.c. 4030 a 4031, ktore ako sluzobne sluzili od roku 1964, pricom im bol odstraneny charakteristicky pristresok s vetracimi okienkami a zmeneny bol aj interier. Vozidla su pritom vyrobene v roku 1920 a ich povodne ev.c. su 363 a 364 (ak som dobre pozrel). T.j. tieto vozidla su uz sice poriadne 83-rocne babicky, avsak s takymi "kozmetickymi" upravami, ze ich mozno nazvat maximalne starymi vozidlami. Napokon o tom vypovedaju aj pridelene evidencne cisla, ktore su z radu sluzobnych: 100-skolske vozidlo, 101-meracie vozidlo 102/112-brusiace vozidlo a napokon uvedene 103 a 104.
Reakcia na: Dopravák #101:

Ano, zabudol som este na tu 1014. Do konca septembra, na vyrocie, sa vsak vsetky tri nestihnu. Leda, ze by si na nich vybavil zaujemcov na realizaciu CVR 😉.

Re #100 BM:
No, mlady, nebud drzy, hej?! 😉
Dnes som o 17:10 isiel okolo Komenskeho, tak som sa pristavil pri dispecerovi, ktory stal oprety o stenu Tvojej byvalej skoly. Stalo tam KT-ko ev.c. 525 a chcel som vediet, ktory voz je na Loky (513). Bol velmi zhovorcivy, takze mi prezradil, ze navarovanie obluka stihli v predstihu, ale kvoli vylukovym CP nechceli zrusit vyluku, aby nenastal chaos. Prezradil aj, ze bezne posiela vozy tak, ze je tam aj interval 5 minut, dokonca mi vyratal za posledne 2 hodiny niekolko casov, kedy tak bolo a ze CP pre linku X je "na paradu". Nestihol som si tie casy v hlave zapamatat, takze Ta nebudem trapit dalsimi argumentami 😉.

Ze vraj DP nestihol napisat CP pre linku X, to je podla mna hlupost! DP uz dost dlho v predstihu vedel, kedy bude vyluka, ale tiez sa vedelo, ze linka X bude v znacnej miere koordinovana dispecermi.
Reakcia na: Dopravák #101:
To je dobre
Reakcia na: Sarko #96:
Zabudol si na 1014 v pôvodnom nátere.Takže pôvodny náter majú 1004(super ošúchaná),1008 a 1014.Dúfam,že sa dočkajú výročia ,ktoré sa blíži!

345: Mám fotky 1013(flash)-(s úplne ošúchanou CVR).
Reakcia na: Sarko #94:
Cestak je spraveny podla sluzobakov. Takze nemam slov. Z Loky sa chodi presne na čas a jazdna doba jednym smerom je 4 minuty. Ked priratame 3-4 minuty pokial ludia prestupia to je dokopy 7-8 minut a nakoniec cesta spät to je tak isto 4 minuty to dava dokopy priblizne 12 min. Vodic potom cerpa prestavku na Loky. Podalsie interval stanoveny Ing.Kuzmon a dispecermi je stanoveny na 10 min. Takze bud ti idu pomali hodinky alebo ich nepoznas. Bez urazky.

Tieto cestovne mali byt na oznacnikoch ale pre nedostatok casu to DP nestihol napisat na stroji.

Ano vtedy ked chodia R-ky na ktore musi byt bezpodmienecny prestup. NJo dnes som dispecera videl ako popija kavicku a vala nemenovane casti na Loky.

1015: Aby ste neostali prekvapeny, ked ho nastriekaju na reklamu umyvarky.
Reakcia na: 345 #97:
Peter Mešša, konečne sa rozhodni, akú prezývku budeš používať! Je prinajmenšom čudné, že v každom fóre a v každom druhom príspevku si pod iným menom! Inak nič v zlom...
Sarko : 5 minútový a na X-ke? Ani náhodou. KT-čka sa míňajú pri Kr.úrade, čo je tesne pred konečnou.
Dispečer sedel v búdi na Loky a ten mal celú výluku na háku.

345: A prečo by Flash nemali dať dole? Reklama je len na obdobie, ktoré si predplatia.
Prečo CVR Radio Flash z 1013 dali dolu?
Reakcia na: Dopravák #95:

Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...

Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.

Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.

Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.
Reakcia na: Sarko #54:
K tej 1015-no súhlasím,zle som to vyjadril.Ale aj dnes je 1015 ešte stále v depe na Bardejovskej.Vybraté má sklá zo stredných dverí,predné aj zadné svetlá a nemá ani blatníky.A nie je pravda,že má CVR.Rozhodujú sa,dokonca možno bude mať CVR na Orange.
Trošku sa mi to zdá čudné,že kvôli výmene CVR je vozidlo odstavené už dva mesiace.
Co sa tyka vylukovych CP pre linku X, tie su podla mna cisto orientacne, nakolko v znacnom pocte pripadov o odchodoch rozhoduju dispeceri pomocou vysielacky. Ak tito zahlasia odchod z konecnej zastavky, vypravia sa obe KT8 z oboch konecnych naraz. Podla mojich pozorovani je tu interval neraz od 5 do 8 minut a nie 10, ako je oficialne deklarovane. Napokon, vodici odchody doslova tocia, takze ich najneskor do 4-och hodin striedaju tzv. striedaci.
Reakcia na: BM #89:

Nesuhlasim, vcera po 20:00 a dnes rano a takisto poobede boli na trati na krizovatke Komenskeho-Strojarenska odstavene 2 dispecerske auta a dokonca s dvoma dispecermi.

Re #90 Peter K:
Uznavam, ze minulotyzdnova vyluka bola chaoticka. Jedna z pricin je, ze sa tato nezacala uz v piatok 18.7.2003 o 19:00, ale mimoriadne az v sobotu od 4:00, co zaskocilo najma dopravne oddelenie a vypravu.
Reakcia na: Sarko #88:
Tak dal som si tu namahu a spracoval som vylukovy cestak .Mozte si ho pozriet.
Reakcia na: BM #86:
Po Namestie by ta reko trvala mozno este take dva az tri mesiace dlhsie. A to asi aj v pripade, ze by skutocne na cely usek mali financie. Kedze sa o mesiac zacina skolsky rok, prestupovanie z elektriciek na autobusy a naopak by bolo neunosne.
Sarko : asi od 9.30- 11.00 a aj popoludni. Premavali 2 KT takym sposobom, ako som popisal. Ja hovorim o dni 19.7.2003 .
Reakcia na: Sarko #88:
Dispecer sa tam v poslednych dnoch ani neukazal.
Peter K:
Dnes som sa po 14:00 presvedcil, ze KT8 ev.c. 525 a 528 naozaj premavali v 5 minutovom kyvadlovom intervale. Na uvedenom useku je jazdna doba 4 min. a KT-cka tu cakali tak minutu az dve. Je mozne, ze v okrajovom rezime (neuviedol si, v akom case si to vysledoval), ked kyvadlovo premava len jedno KT8, bol interval 10 minut. Neuslo mojej pozornosti, ze aj dispeceri zasahuju do prevadzky a obcas vysielackou zadrzia vozidlo na linke X, pokial pride nejaky zmeskany spoj, resp. ak cestujuci dobiehaju od zastavky Nam. MMM. V jednom pripade prikazal dispecer zobrat dvoch cestujucich, ktori chceli nastupit, ale vodic uz mal zavrete dvere, zrejme nepozeral do spatneho zrkadla a uz naslapol na jazdu.
Reakcia na: Sarko #71:
mali naväzovat ale nenaväzovali. Cestaky mam totiz doma

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.