Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #95:

Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...

Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.

Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.

Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.
Reakcia na: Sarko #54:
K tej 1015-no súhlasím,zle som to vyjadril.Ale aj dnes je 1015 ešte stále v depe na Bardejovskej.Vybraté má sklá zo stredných dverí,predné aj zadné svetlá a nemá ani blatníky.A nie je pravda,že má CVR.Rozhodujú sa,dokonca možno bude mať CVR na Orange.
Trošku sa mi to zdá čudné,že kvôli výmene CVR je vozidlo odstavené už dva mesiace.
Co sa tyka vylukovych CP pre linku X, tie su podla mna cisto orientacne, nakolko v znacnom pocte pripadov o odchodoch rozhoduju dispeceri pomocou vysielacky. Ak tito zahlasia odchod z konecnej zastavky, vypravia sa obe KT8 z oboch konecnych naraz. Podla mojich pozorovani je tu interval neraz od 5 do 8 minut a nie 10, ako je oficialne deklarovane. Napokon, vodici odchody doslova tocia, takze ich najneskor do 4-och hodin striedaju tzv. striedaci.
Reakcia na: BM #89:

Nesuhlasim, vcera po 20:00 a dnes rano a takisto poobede boli na trati na krizovatke Komenskeho-Strojarenska odstavene 2 dispecerske auta a dokonca s dvoma dispecermi.

Re #90 Peter K:
Uznavam, ze minulotyzdnova vyluka bola chaoticka. Jedna z pricin je, ze sa tato nezacala uz v piatok 18.7.2003 o 19:00, ale mimoriadne az v sobotu od 4:00, co zaskocilo najma dopravne oddelenie a vypravu.
Reakcia na: Sarko #88:
Tak dal som si tu namahu a spracoval som vylukovy cestak .Mozte si ho pozriet.
Reakcia na: BM #86:
Po Namestie by ta reko trvala mozno este take dva az tri mesiace dlhsie. A to asi aj v pripade, ze by skutocne na cely usek mali financie. Kedze sa o mesiac zacina skolsky rok, prestupovanie z elektriciek na autobusy a naopak by bolo neunosne.
Sarko : asi od 9.30- 11.00 a aj popoludni. Premavali 2 KT takym sposobom, ako som popisal. Ja hovorim o dni 19.7.2003 .
Reakcia na: Sarko #88:
Dispecer sa tam v poslednych dnoch ani neukazal.
Peter K:
Dnes som sa po 14:00 presvedcil, ze KT8 ev.c. 525 a 528 naozaj premavali v 5 minutovom kyvadlovom intervale. Na uvedenom useku je jazdna doba 4 min. a KT-cka tu cakali tak minutu az dve. Je mozne, ze v okrajovom rezime (neuviedol si, v akom case si to vysledoval), ked kyvadlovo premava len jedno KT8, bol interval 10 minut. Neuslo mojej pozornosti, ze aj dispeceri zasahuju do prevadzky a obcas vysielackou zadrzia vozidlo na linke X, pokial pride nejaky zmeskany spoj, resp. ak cestujuci dobiehaju od zastavky Nam. MMM. V jednom pripade prikazal dispecer zobrat dvoch cestujucich, ktori chceli nastupit, ale vodic uz mal zavrete dvere, zrejme nepozeral do spatneho zrkadla a uz naslapol na jazdu.
Reakcia na: Sarko #71:
mali naväzovat ale nenaväzovali. Cestaky mam totiz doma
Reakcia na: Nodes #81:
Keby to spravili az po Nam. Osloboditelov tak sa nic nestane. a bolo by o par problemov menej na buduci rok a mohlo by sa venovat aj inym tratiam.
Reakcia na: Peter K #83:
Mas pravdu, bolo to uplne zle zorganizovane a nebol tam ani dispecer, ktory by to aspon usmernoval. Pricom tam mal byt. Dnes som bol svedkom pri vyluke ako stare babky prebehovali z 2 na linku X, ktora sa nanich uplne vybodla( presnejsie doobeda sluzba 46011 voz č.528) Vodic bo jednoznacne neohladuplny voci cestujucim a dokonca jazdil bez smerovych linkovych tabul urcenych na vyluku pricom ich mal v puzdre.


SARKO: Uzatvaram suboj o prudovkach. len dodam officialne je to 2-prudovka. Dnes som bol svedkom aj toho ako vyleteli zo strojarenskej ulice auta ako keby sa nechumelilo a takmer doslo k nehode ked cestujuci sa snazili nastupit do elektricky. Keby toho chodca zrazilo auto neviem ako by sa z toho vylizal DP, lebo elektricka na svojej docasnej zastavke brani vo vyhlade vodica a vchadza do krizovatky z nevedomostou toho coho tam caka
Reakcia na: Nodes #81:

Zrejme doslo na poslednu chvilu k prehodnoteniu vedenia DPMK, resp. niekto vplyvny zaloboval. Dopatral som sa uz ku kompetentnemu pracovnikovi uvedenej stavby, takze ak sa mi k nemu podari dostat, opytam sa ho na tu zahmlenu situaciu okolo jej rekonstrukcie. Aj napriek rozhodnutiu rekonstruovat trat na otvorenom zeleznicnom zvrsku sa nic nemeni na tom, ze rekonstruovany usek sa od Strojara konci pred zastavkou Stara nemocnica.
Sarko : Neviem ako vyzerala vyluka NMM-Lokomotiva po ine dni, ale 19.7. tam urcite v ziadnom pripade nebol interval 5 minut. Od Lokomotivy vobec nepremavali v odchodoch L9 . Odchod bol o 4 minuty neskor, v case odchodu L2, cim jeden spoj KT zaroven bol nahradou za L2 aj L9. Preto L9 od NMM smer Jazero premavali s meskanim 4 minuty, lebo cakali na meskajuci pripoj. Pozoroval som to dost dlho na vlastne oci. V opacnom smere zase L2 a L9 prichadzali takmer sucasne, cize zase bol spolocny pripoj (niektory pripoj nepockal na obe vozidla a potom cestujuci museli cakat na dalsi, ktory isiel o 10 minut.) Interval bol 10 minut. Minutove odchody kazdeho druheho pripoja zapadali do CP L2.
Reakcia na: petermss-Sepa #76:
BM a d3k0
Reakcia na: Sarko #66:
Takze predsalen otvoreny zvrsok. Esteze tak. Nedalo sa to robit tak, aby bolo od zaciatku jasne, ako sa to bude robit a v akej dlzke? Pokial sa dobre pamatam, 1018 vedel o tom, ze to bude po krizovatku s Poziarnickou.
Reakcia na: Vladimír #78:
Už sa stalo.Je to tu pekné.Ked ste to tu všetci žehnali,požehnám to ja.Ale o tom
nie je reč.
Reakcia na: PvvS #77:
Iba si to tu obzerám.Píšem tu koňiny ?
Dik
Reakcia na: petermss-Sepa #76:
Keby si klikol na odkaz vľavo "Info o iMHD", možno by si sa to dozvedel...
Reakcia na: petermss-Sepa #76:
Herdek ty seš taky všude.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.