pozri si stránku www.dpo.cz klikni na logo solarisu a potom v hornom menu S18 a klikni na nakres vozidla. Tam uvidis, že sice ma 4 dvere. Tak ma sedadla oproti sebe.
Myslím si to preto, lebo tretie dvere hneď za kĺbom sú:
1. v československých pomeroch viac obvyklé a časom overené
2. jednoznačne výhodnejšie z hľadiska rozvnomernosti rozmiestňovania cestujúcich vo vozidle (nie je taká veľká vzdialenosť medzi druhými a tretími dverami).
Prečo si to myslíš? Aký je rozdiel medzi tým, ak sú dvere hneď za kĺbom a ak sú posunuté o jedno okno? A napokon, ak by neboli sedačky hneď za kĺbom, boli by v súvislej rade medzi 3. a 4. dverami.
A mne to pred tým išlo. Skús kliknúť na www.mestskadoprava.sk, vyhľadaj si v odkazoch, myslím 4 odkaz (Dnešní aktualizace přináší fotky z neděle 29.8.2004 z druhého dňa oslav 110 let MHD).
__________________________________________________
Boli na obrázku ostravské električky T3.M (1301)+ VV60L (301) počas osláv 110 rokov DPO.
Sedadlá na pravej strane medzi kĺbom a tretími dverami je zbytočné riešiť, pretože je vysoko pravdepodobné, že slovenský DP by si objednal SU18 s tretími dverami hneď za kĺbom - t.j. neboli by tam sedačky žiadne.
poznam jedneho šofera s toho busu. Tu adresu mu navrhol dobry kamarat z 1020 ktory ma tiež adresu trolej1020@orangemail.sk možeš mu tam posielať fotky ale aj pripomienky a pod.
Dnes som sa, vozil v 3204 a tam e-mailová adresa (bus3204@orangemail.sk). ? ? Neviete či je takéto dačo aj na iných vozidlách????
__________________________________________________
Neviem či takéto dačo už tu odznelo?! ?
Je a ak by nebol, musela by ním byť iná slovenská firma. DPO je dovozcom pre ČR.
Re #6510 TA: No SU15 sa na ODS eviduje ako strednekapacitný autobus a myslím si, že je to dobre vystihnuté. Do SU15 sa pri maximálnej obsaditelnosti vojde o 25 cestujúcich viac ako pri SU12 a o 40 cestujúcich menej ako pri SU18. Ak už, maximálne by som SU15 považoval za luxusné sólo, kde počet sediacich cestujúcich zodpovedá kĺbovému vozidlu a počet stojacich sólu.
Re #6511 TA: Ja by som sa tej chybičky neobával a na nákresy rozmiestnenia sedadiel sa nespoliehal. Aj v naších SU15 sú sedadlá rozmiestnené inak, ako sa prezentuje na nákresoch výrobcu. Na jednej z fotografií na stránke www.solarisbus.pl je v SU18 za kĺbom vľavo vyobrazená dvojica sedadiel otočených chrbtom k sebe a vpravo pravdepodobne dve sedadlá za sebou (v zábere vidieť akurát len jedno sedadlo za kĺbom).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi
Škoda 15 Tr: 1001 - 1015
Škoda 15 TrM: 1016 - 1020
Škoda 14 TrM: 2001 - 2007
Vp: 1012
T3 SUCS: 349+352, 351+350, 362-356, 361+414, 364, 367, 369+368, 376+377, 378-384, 382-380, 386-387, 388-389, 390+391, 392+393, 396-397, 398+399, 400-401, 402-403, 404+405, 406-407, 408-409, 410+411, 412-413, 415+416, 417-418, 419-420, 421+422, 423-424
porucha: 359
prehliadky: 337, 394-395
odstavené: 336, 338, 344+340, 348+347, 357, 360+358, 363, 366, 370+371, 372+373, 374+375, 379, 381, 383, 385
KT8 D5: 501, 508, 509, 513, 523, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538
KT8 D5R.N2: 512, 517, 521
prehliadka: 500
DN: 525
T6 A5: 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629
Neviem aktuályn stav prehliadok, takže určite niečo nejazdí...dávnejšie som nevidel 622+623, 624+625
?
Dúfam, že som nič nezabudol