Reakcia na: SHORTY #5515:
Tá LED-ka je myslím oranžová a máš pravdu, reaguje síce na každý pohyb zasvietením, ale ako som už spomínal v príspevku #5490, malo by ísť o vyhodnocovanie obrazu, pričom sa preferencia aktivuje až po vyhodnotení referenčného objektu - električky. Ak sú teda tieto senzory správne naprogramované, nemali by reagovať ani na pohyb osobného, či nákladného auta v električkovom páse.
Sarko
Zoberme si dvoch vodičov, jeden ide v smere z Moldavy do Prešova, druhý z Moldavy do Michaloviec. Sú 4 možnosti:
1a) križovatka Červený rak - Nižné Kapustníky - Južné nábr. - Prešovská cesta - križovatka Tri brody = 9,5 km
1b) križovatka Červený rak - Moldavská cesta - Tr. SNP - Watsonova - Hlinkova - križovatka Tri brody = 7,6 km
2a) križovatka Červený rak - Nižné Kapustníky - Južné nábr. - križovatka Prešovská-Sečovská = 7,5 km
2b) križovatka Červený rak - Moldavská cesta - Nám. osloboditeľov - Palackého - križovatka Prešovská-Sečovská = 5,5 km
A teraz presvedči vodičov, aby využívali trasy 1a a 2a, keď si pokojne môžu ísť dvojkilometrovou "skratkou" a s požehnaním zelenej vlny. Do úvahy pritom neberiem zdržiavanie z dôvodu rekonštrukcie časti Južného nábr. a výstavby križovatky Sečovská-Prešovská. V oboch prípadoch si vodiči jednoznačne zvolia trasy 1b a 2b. A tak križovatky v týchto trasách sú aj naďalej preplnené a dialničný obchvat takmer zíva prázdnotou.