Reakcia na: Sarko #4263:
No, to je pravda, ze na juznej krizovatke NO je v tom smere len semafor pre elektricky. Ale ak presne takyto isty semafor povoluje autobusom vyjazd zo zastavky Tatrasvit=Modus=OC Branisko (diky za Zdiar)cez prechod pre chodcov, pricom maju auta cervenu, tak preco by sa takto nemohli riadit aj na NO? A na prechode pre chodcov maju automaticky prednost chodci.Takze priklad. Bus odbocujuci vlavo by pred Slovanom musel dat prednost elektrickam, na krizovatke pri lekarni by znova musel dat prednost elektrickam a po odboceni vlavo by daval prednost chodcom. Mozno komplikovane v takejto podobe, ale v reali to moze byt jednoduchsie.
Cestujuci vo svojom prvom prispevku doslovne napisal"...cez víkend cestujem namiesto práce zo Slovenskej do Krásnej ku starkým...". Kedze Krasnu napisal ako cast Kosic (Krasna je sidlisko, Krasna nad Hornadom je primestska cast Kosic-co si vybrat?), nie ako vystupnu zastavku, tak som predpokladal, ze Slovenska je ulica, pripadne skrateny nazov Slovenskej Jednoty. Tak som pozrel do mapy a bola tam aj ulica Slovenskeho a teraz ma napadla aj Trieda Slovenskeho narodneho povstania. Bral som to len ako potulky po Kosiciach - po "slovenskych" uliciach.
Sarko
Pri Tvojom riešení by ani odbočovanie vľavo medzi pamätníky a pripájanie ku Domu techniky (DT) bez odbočovacieho/pripápacieho pruhu nebol takým problémom ako absencia semafora zo smeru medzi pamätníkmi. Tu autobusy jednoducho nemôžu vyjsť ku DT počas červenej pre autá, zelenú majú totiž električky a aj chodci na prechode. Podľa predpisu by si tu musel rekonštruovať svetelnú križovatku (pridať svetlá pre ďalší smer) a nastaviť cykly. Toto by už bola asi nepomerne drahšia záležitosť.