Vladimír: No je jedna vec elektrická plošina na obyčajnej linke a na linke pre vozíčkarov. Ak je pravda čo píšeš, že je naozaj hojne využívaná vozíčkarmi, tak je elektrická plošina potrebná. To máš pravdu. Vozičkáry, ktorý sú nevládny majú buď sprievodcu alebo elektrický vozík a s mentálnymi poruchami sú čiastočne alebo úplne zbavený svojprávnosti, majú optrovateľa, ktorý snimi chodí.
Čo sa tých obchodných centier týka. No neviem, ale Aupark u nás bol nazvaný z historického hľadiska. Sad J. Kráľa sa kedysi volal Aupark. Dokonca tam bolo aj Aucafe. Myslím si, že by ste si nemali pomenuvávať centrá, podľa bratislavskej histórie. Košice ju majú tiež dosť bohatú a nejaký vhodný názov, ktorý by bol aj spojený s okolnými historickými reáliami by sa našiel.Au v preklade z nemčiny znamená lúka, rieka, niva.
Čo ma zarazilo je info o dvojpodlažných parkoviskách, ale na 16 poschodový komplex za 2mld. je to strašne málo. Teda nehovoria o kapacite, ale v BA je VZN podľa ktorého sa na úžitkovú plochu stavby prepočítava koľko musí mať parkovacích miest v podzemí a vďaka tomu aj napr. pražský primátor uznal, že v podzemných státiach sme na tom lepšie.
Za Ikeou vám nemusí byť ľúto. Dráha a šmejdová.
Chcel by som sa spýtať, že či v Solarisoch je v takýchto teplách príjemnejšie. Teda či tie tmavé sklá postačujú, alebo by mohli mať viac vetrákov resp. klímu. A keby ste to mali porovnať s I435. Dik.
BM: kedy bude popis vozidiel a katalóg. Už sa neviem dočkať. Dúfam, že sa neflákaš niekde pri vode
Čo sa tých obchodných centier týka. No neviem, ale Aupark u nás bol nazvaný z historického hľadiska. Sad J. Kráľa sa kedysi volal Aupark. Dokonca tam bolo aj Aucafe. Myslím si, že by ste si nemali pomenuvávať centrá, podľa bratislavskej histórie. Košice ju majú tiež dosť bohatú a nejaký vhodný názov, ktorý by bol aj spojený s okolnými historickými reáliami by sa našiel.Au v preklade z nemčiny znamená lúka, rieka, niva.
Čo ma zarazilo je info o dvojpodlažných parkoviskách, ale na 16 poschodový komplex za 2mld. je to strašne málo. Teda nehovoria o kapacite, ale v BA je VZN podľa ktorého sa na úžitkovú plochu stavby prepočítava koľko musí mať parkovacích miest v podzemí a vďaka tomu aj napr. pražský primátor uznal, že v podzemných státiach sme na tom lepšie.
Za Ikeou vám nemusí byť ľúto. Dráha a šmejdová.
Chcel by som sa spýtať, že či v Solarisoch je v takýchto teplách príjemnejšie. Teda či tie tmavé sklá postačujú, alebo by mohli mať viac vetrákov resp. klímu. A keby ste to mali porovnať s I435. Dik.
BM: kedy bude popis vozidiel a katalóg. Už sa neviem dočkať. Dúfam, že sa neflákaš niekde pri vode

Vladimír
V Košiciach by úplne stačilo, keby na linkách, kde jazdia Solarisy boli garantované a v CP v tomto duchu vyznačené spoje aspoň jedného-dvoch poradí. Pri takej L19 a jej obehu 70 min. by to znamenalo, že ak by bol jeden SU garantovaný, invalid by mal istotu, že každých 90 minút určite príde Solaris. Ak dnes jazdia Solarisy na všetkých troch službách L19, je to pekné a je to pre invalida i ostatných cestujúcich, akýsi "bonus", ktorý dnes môže a zajtra nemusí byť. Ale nech aspoň ten jeden bus v 90 min. intervale garantovaný a vyznačený je. To, že jeden deň je na linke 100%-ná NP výprava a na druhý deň tam nie je NP bus ani jeden je blbosť. A to všetko by náramne pomohlo priblížiť MHD telesne postihnutým cestujúcim, takto im skvalitniť ich neľahký život a navyše to nie je o peniazoch, ale len a len o dobrej vôli DPMK.
Prešovskí vodiči "zdvíhali riť" celé roky, keď košický vozíčkar nevedel, že existuje bezbariérová doprava. Košická bezbariérová doprava je v porovnaní s prešovskou v plienkach, DPMP bol prvý podnik s bezbariérovou dopravou na Slovensku a dodnes poskytuje v tejto oblasti najvyšší štnadard služieb. To, že niekde používajú technicky menej dokonalé zriadenia (manuálna plošina) neznamená, že krok späť musí robiť aj DPMP.