V porovnaní s PAL mi MHD u SADistov príde ako od inej spoločnosti. Kdežto na prímeste ťažko hľadať v premávke autobus 10 rokov a viac, neklimatizované vozy ani nie sú tak na MHD je 10 rokov ešte "nový" voz, mnoho nemá klímu, a na svoj vek ani GO.
Niektoré B952 v BB boli a sú jazdiace vraky. V roku 2022 kde na prímeste/medzimeste jazdia nové vozy s automatom tak na MHD vodič bežne kvaltuje na 17 ročnom vraku. Práve pre ich stav ich má DPMBB tak veľa na TB zálohe. ZV-247AM je aj napriek svojmu veku v dobrej kondícii no myslím že pri údržbe DP by skončila rýchlo Dnes ju už neposielajú ani na zálohu v ZV, vraj by mala byť veterán
Zle som si to naštudoval takže beriem späť. Mal som na mysli dočasne vozidlá (ktoré budú využívané ak mesto nevysúťaží 4 CNG vozy) ale tie môžu mať až 16 rokov takže predpokladám, že si tam nechajú 4 Citelisi a zvyšné pôjdu do BB.
V BB je divných veľmi veľa vecí ale to by bola debata pomaly na samostatné fórum...
Akože naozaj chceli presúvať B 732 do BB? Nemám slov. SAD ZV si robí z DPMBB dojazdiareň vozov tesne pred šrotom.
Nespĺňajú podmienky, musia byť staré maximálne rok (ak nič nezmenili). Navyše nespĺňajú štandardy. Inak to v BB si mesto nedalo podmienku v súťaži na nové autobusy? Príde mi to dosť divné.
Jediný presun čo sa mal konať zo ZV mala byť ZV-247AM no asi si dotyční uvedomili že 34 ročný záložák nie je najlepší nápad... No možno teraz, keď vyradili ZH012AD príde jej čas
Po tom ako som si prečítal podmienky zvolenskej MHD od 1.6.2022 mám silný dojem, že žiarske Citelisi prišli do BB len preto aby vykrili presun 4 sólo Urbanwayov do Zvolena. Ale dúfam, že sa mýlim...
BB-Schuhu