Na "kvalitu" nových vetrov v MHD už bola nútená zareagovať aj firma Roco objednaním si kapacitnejšieho vozidla pre svoju zmluvnú dopravu... Minule kombinácia B732+B932, dnes už B961... ?
opravujem na zastávku na "Sásová, ihrisko", hoci chvíľu postával aj na Komenského...
Re #638 Ali B.: okrem toho v uliciach smradili aj tieto zvolenské trolejbusy:
DT-720AH (C734), VK-314AM (C734), VK-629AB (Granus), ZV-842AL (B932E), DT-742AJ (C734), ZH-980AH (C734), ZV-072BB (B732), DT-725AI (C734), ZV-836AU (C954), BB-760BL (C734), BB-399CB (C734), ZH-902AM (B732), ZV-814AY (C734), KN-109BK (C734) a oprava na DS-850BT (LC735).
Čiže opäť jedno klamstvo, keďže sa tu okrem zopár skúpených šrotov z dolniakov neobjavil žiadny autobus inej SADky - kde sú tie busy, ktorými Zvolenu vypomáha celé Slovensko???
mimi: presne tak som to myslel. Nakoniec možno objedná dákych 10 kĺbov a bude tu všetko sólo.
Na L54 je ZV 165BH, naviac na L34 jazdia asi dve LC-čkové karosy.
Ale popri tých všetkých múzeách, predsa len - kde sú tie Prešovské Ikarusy?
Ali B zabezpečil ako zabezpečil počet sólo vozov sa oproti minulosti prudko zvýšil, čo znamena vyššie náklady na naftu, čo budeme musieť zaplatiť časom všetci cestujúci. Cena lístka sa o rok môže vyšplhať aj na 17 Sk. O množstve vypúšťaných exhalátov do ovzdušia z tých pojazdných múzeí asi hovoriť nemusím.
Mám tu útržky z rannej výpravy. Zdá sa, že skutočne zabezpečili celú MHD. Ibaže akými busmi... Nie je tu všetko, lebo som nemal veľa času a nestíhal som to ani zapisovať:
LUK ? . Nechcem sa tu podrone rozpisovať, ale ako hľadam, ňúram, neviem nájsť info, ODKEDY su linky 51 - 56 vedené ako prímestské a tým pádom aká je tam teda tarifa? Môžeš mi na toto prosím odpovedať cez diskuzné fórum? Viem, že toto forum ma plniť iný účel.
Webmaster: prosím hoď to aj na diskusné forum. Ďakujem. Určite to zaujme viacerých. ?
PIT. Ďakujem za objasnenie. Čo to tu čítam? SAD Zv ma licenciu aj na PRÍMESTSKE linky???? No tak to preto su tu nasáčkovane busy prevedenia pre prímestsku a diaľkovu dopravu. Ale tu je kardinálny problém MHD BB a nie prímestské linky. Ak mám vniečom ihformačnú dieru, rad si ju nechám doplniť a vysvetliť. ?
trošku Ti to s tými licenciami osvetlím. V čase, keď si držiteľom licencie, by si teoreticky mal dopravu aj vykonávať. Takže v prípade, keď nemáš istotu, že dopravu skutočne budeš vykonávať, nemal by si mať ani licenciu. A vzhľadom na expresne rýchly čas, za ktorý vydal BBSK licenciu pre SAD Zvolen na prímestské linky, namal by byť problém ani s licenciou na trolejbusy, ak by sa to úmeselne nechcelo urobiť rýchlo.
kubik. Nieje to náhodov tá druhá várka pre SAD BB, o ktorej majiteľ - OSTRAVA-k hovoril tušim v stredu? Bolo by dobré to rýchlo presondovať a hodiť to trebarz aj tu na plac pre info širšej verejnosti, abo aj na diskusne forum. Nezastávam sa ani jedneho dopravcu. nech ma vozí dopravca "havel" alebo aj "pavel". Len nech nás už neŕŕŕmia polopravdami, abo úplnými bludmi. Pes je zakopaný v tom, že naši mocipáni magistrátu rozhodli o novom dopravcovi bez TROLEJBUS-ovej dopravy vBB. Ale oni ništ, oni muzikanti.......... Dopravcovia starajte sa. (nepripravený ani jeden. Zv kapacitne z busmy, BB- nepožiadal ani o licenciu na prevádzkovanie TROLEJBUS-ovej dopravy) A cestujúca verejnosť????? ................ AKO TO teda vlastne je?
Hmm, neviem, ako chce vedenie mesta alebo SAD ZV zariadiť, aby busy od pondelka jazdili podľa CP, keď aj dnes si jazdili ako chceli. Podľa CP mala ísť L2 15:45 a buď šla o 10 minút skôr z konečnej alebo nešla vôbec. To čo má znamanenať???? Už všetkých prechádza trpezlivosť!!! Veď toto sa v krajskom meste nemôže stávať!!!!! SAD ZV zobuďte sa!!!!! Vivat BBDS! Aj keby tam mali robiť poslední diabli, radšej by som platil im, ako nejakým Bry******om!!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.