Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slovak2018 #55837:
Ta predpríprava na drôty obsahuje čo? Len hrubšie stĺpy alebo aj napájacie a spätné káble, predpripravené priestory pre meniarne?
Reakcia na: Crownedd #55838:
Pozrel som CP a nemáš pravdu. Zjavne väčšina je, ale nie všetky.
Reakcia na: Crownedd #55838:
Ak to tak v CP je, není problém.
Reakcia na: kvorka #55834:
Po novom sú všetky zastávky na znamenie a musíš v čas zazvoniť
Reakcia na: draxter #55835:
Tiež som si to hovoril. Ideálna chvíľa na natiahnutie drôtov do Sásovej (kde ich stačí ozaj len natiahnuť ak tá "predpríprava" na drôty nepadla za obeť zubu času). Zbavilo by sa značnej časti Citelisov po životnosti nákupom nových TB z fondov, ekologizovala by sa MHD a mesto by mohlo viac MHD chytiť do vlastných rúk. Ale pri tomto vedení neviem...
Reakcia na: draxter #55835:
Pochybujem, pri súčasnom vedení a kvalite MHD asi ťažko...
Tak čo, budú v BB nové trate a vozy? Aktuálna výzva umožňuje, aby sa toto zaspate mesto zobudilo.
Reakcia na: slovak2018 #55827:
STOPku nemusíš stláčať, ak zastávka kde vystupuješ nie je v CP vyznačená ako na znamenie. Vlastné pravidlá niektorých vodičov treba čím skôr otrepať o hlavu. Ja som už raz dokonca donútil, aby ma zaviezol späť o zastávku, keďže jeden vodič tvrdohlavo najprv trval na tom, že som mal zvoniť. Potom nakukol do CP, niekde volal a zrazu to šlo zákonne.
Reakcia na: PIT #55832:
Áno, práve na túto novinku od 2.4. odkazovalo slovo "ďalej" v mojej otázke. Chápem, že to nie je ľahké nastaviť. Ono ak má štiavnická Anča čakávať rýchliky meškajúce kvôli NADke, ľahko sa môže stať, že bude chodiť až v tých pôvodných časoch 😀

Súhlasím, že určite zavážilo aj faktické zneprípojovanie, ale veľký prínos vidím práve aj v zmene konceptu GVD - po dobe, keď sa do súťaže na bystrické rýchliky naháňal jazdný čas a umelo sa napísali kratučké pobyty v staniciach, majú dnes R8xx znovu rozumnejšie jazdné doby a dokonca zapracovanú vatu (papierovo dlhší pobyt v Šuranoch / Kozárovciach). Takže už to kazia skôr patálie ako dnes 844 s +80 v Novej Bani kvôli pokazenej mašine.
Reakcia na: Viko #55830:
Tak teraz od 02.04.2024 sa upravovali hromadne nadväznosti v Novej Bani na 242 a 244 a asi zo dve veci sa upravili aj na 231, ale ťažko sa to môže triafať, keď vlaky teraz každý rok minimálne raz podstatne zmenia polohy. Som zvedavý, či sa podarí spraviť letné spoje v Štiavnici, keď tam zase posunuli odchody vlakov skoro o štvrťhodinu skôr a natesno to už bolo minulý rok.

Pohronie toľko bez výluk nemešká asi preto, že sa vo všeobecnosti predlžujú cestovné a prestupné časy, resp. sa vo viacerých prípadoch v podstate zrušili prípoje a prípadné meškanie sa tak neprenáša, keďže sa nemá na čo.
V BB majú diaľkové vlaky prípoj na BR od Vrútok 52 min do Vrútok 24 min, od BA 49 min, do BA 19 min; na BA od Vrútok 1 h 6 min do Vrútok 1 h 8 min.
V ZV majú diaľkové vlaky prípoj na KE od Vrútok 1 h 31 min (na LC 39 min) do Vrútok 1 h 34 min (z LC 44 min), od BA 21 min, do BA 24 min; na KA od Vrútok 1 h 36 min do Vrútok 1 h 45 min, od KE 58 min do KE 1 h 4 min od BA 36 min do BA 35 min; na BS od Vrútok 1 h 56 min do Vrútok 7 min, od BA 46 min do BA 57 min, od KE 1 h 18 min (z LC 38 min) do KE 1 h 26 min (na LC 34 min).
Reakcia na: PIT #55825:
Vyborne, ďakujem. Je šanca, že sa nadväznosti k R8xx budú ďalej dopĺňať? Rozumiem, že keď začne NAD okolo Beňadika, tak zas na ne nebude spoľah, ale aktuálny GVD v bezvýlukovom stave je už na Pohroní slušne vyladený (miesto dlhoročných +30~40 zažívam odchýlky len v jednotkách minút 😀 ).
Reakcia na: slovak2018 #55827:
Odpovedal si si sám. Lístok je do zóny, nie do zastávky, teda vodičovi sa nemá ako zobrazovať kde vystupuješ.
Reakcia na: Matty23 #55826:
Aký nový systém v MHD?
Reakcia na: Žilinský Karosák #55821:
Neviem aký význam má to, čo píšeš. Najskôr by mali fungovať tabule vo vnútri, prípadne nejaké hlásenie zastávok-nie každý je miestny. Navyše, ak sa informácia o vystupovaní vodičovi zobrazuje a lístok si kupujem do zóny, neviem prečo by som mal stopku stláčať (dostatočné znamenie na zastavenie je snáď môj kúpený lístok)
Ten novy MHD systém už aj funguje?

Virtuálnu kartu som si už vytvoril.
Môžem ju používať?
Reakcia na: Viko #55824:
Tak to máš v princípe pravdu. Ja som len vysvetlil, kde problém vznikol a nahlásil som ho a má sa v krátkosti odstrániť.
Reakcia na: PIT #55820:
Rozumiem, ale ak vedia o chybe, mali ju opraviť 😃 Raz je schválený CP, tak majú povinnosť jazdiť podľa neho, nie si vymýšľať vlastné pravidlá.
Reakcia na: Viko #55819:
Na pokladni sa im to zobrazovať ani nemôže, keďže tarifa je zónová a lístok nie je viazaný na konkrétnu zastávku. (Odbavovák je síce spravený tak hlúpo že vodič tam musí zadávať konkrétnu zastávku, ale vydaný lístok už je do zóny.)

Myslím že konvenčné "zvonenie" kedy celý systém stál na tom že vodič počuje zvuk už dnes nie je bežné, väčšinou je akustický signál doplnený nejakou kontrolkou a vodič sa primárne riadi ňou. Takže kľudne stlač stopku hneď po odchode zo zastávky. Neviem ako v BBSK, ale v drvivej väčšine systémov ktoré som zažil to tak robia skoro všetci.
Reakcia na: Viko #55819:
Zastávka má znamenie musí byť vyznačená v CP i na zastávke samotnej. Tu asi zjavne ODS porušuje normu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.