Dodatočné preukázanie sa platným SMS lístkom v prípade, ak ho nebolo možné pri kontrole z technických príčin ukázať (vybitie telefónu, porucha telefónu), je možné do 15 kalendárnych dní na predajnom mieste dopravcu. V takom prípade je cestujúci povinný zaplatiť manipulačný poplatok 10 €.
Už som si ho všimol aj v Citelise 12M #ZV-170CA ale v ostatných vozidlách som pri ostatných dverách držiaky ešte nevidel. Niektoré trolejbusy 30Tr už od roku 2011 majú aj pri 3. dverách označovače. Ale som si ešte všimol že vo viacerých trolejbusoch pribudli pri 4. dverách dierky na napájanie označovačov a som zvedavý kedy tie označovače namontujú.
Ale vypadá to tak že sa bude čoskoro nastupovať v MHD BB všetkými dverami, lebo dnes som si všimol v jednej Karose na linke 28 (nepamätám si ŠPZ) držiak na označovač pri 3 dverách
Dovolím si dať do pozornosti, že ani 10 dní od nadobudnutia platnosti nových cestovných poriadkov v MHD BB od 12.12.2021 neboli na zastávkach aktualizované vývesky s cestovnými poriadkami v rámci MHD BB, hoci v niektorých prípadoch došlo aj k časovým posunom či skráteniu spojov. Mrzí ma tento prístup dopravcov, ale aj samotného mesta.
Na tvoju otázku nepoznám presnú odpoveď. SAD Brezno bol k SAD BBDS pričlenený ako dopravný závod od 4. októbra 1999. Ešte v cestovných poriadkoch pre obdobie 1997/1998 vystupuje SAD Podbrezová ako samostatný dopravný podnik, v tom čase zabezpečoval prevádzku prímestských autobusových liniek č. 603471, 603474 a 603476 - 603484.
Netuší niekto ako to je/bude plánované s linkou 41? Iliaš má teraz obsluhu ako noty na bubon. Zato skrátenie 32 by mohlo znamenať, že ju možno obslúžiť #3201-3.
Presne tak, na hanbu toto mesto To už je sila, keď je niečo podpísané v zmluve a nerealizuje sa to. Keby mestu skutočne záležalo na MHD, súťaž na nového dopravcu vypíše omnoho skôr (tak aby sa stihli zapojiť a splniť podmienky aj iní dopravcovia) a nie na poslednú chvíľu, aby to vyhral kamoš zo Zvolena. Mesto platí šialené prachy za 1/km a to je všetko. Pokiaľ sa verejnosť nepostaví na odpor, že za svoje peniaze (dane) požaduje aj služby hodné 21. storočia, nezmení sa nič.
Sledujem, že aktuálne mešká Urpín 835 skoro hodinu.
Zaujímalo by ma, snáď by to niekto z miestnych mohol potvrdiť, či ZSSK je schopná operatívne zmeniť poradie vlakov tak, aby v polohe vlaku 835 išiel iný vlak, namiesto ktorého by naopak išiel zmeškaný rýchlik.
Pri relatívne krátkych intervaloch si myslím, že by nejaká súprava mohla byť vždy k dispozícii.
V minulosti sa také niečo pravidelne stávalo v Prahe, keď miesto meškajúceho Jeseniusa (Hamburg-Budapest) išiel Brněnský Drak (Praha-Brno) a Jesenius potom išiel v polohe Draka a zastavil na svojich staniciach aj tam, kde mal stáť Drak.
Mám pocit, že niečo podobné bolo sľubované aj v BB minulý rok, ale žiaľ nemám pocit, že by sa v kuloároch šepkalo o nejakých inováciách v MHD. Jediné čo pribudlo, sú teším USB porty. Nemal byť nástup všetkými dverami do jedného roka v prevádzke ? Sľuby, sľuby a len sľuby a klamstvá, prosto také bystrické
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
madarjarko