Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #54880:
veď to, nočné spoje bývali kedysi plné...asi preto ich zrušili...
pozeral som smerné CP, a nikoho ani nenapadlo riešiť nočnú dopravu, linku 97, trasu 33 a pod.

Inak, je chyba na imhd alebo na sadzv u aktuálneho CP linky 97: https://sadzv.sk/cp/aktualne/mhd/lV_0601197.pdf
- nezobrazuje mi spoje po 15:45
Reakcia na: jess #54878:
áno, už som čítal priamo v diskusii pod článkom: https://imhd.sk/bb/doc/sk/19753/Mesto-Bansk%C3%A1-Bystrica-vyhl%C3%A1silo-verejn%C3%BA-s%C3%BA%C5%A5a%C5%BE-na-trolejbusov%C3%A9ho-a-autobusov%C3%A9ho-dopravcu

Dnes je evidenčný stav takýto:
32 prevádzkových trolejbusov a 26 (!) je NP. Teda cez 80%, pričom reálne vo výprave potrebných vozov je takmer vždy 100% NP. Do premávky však treba (bez záloh) reálne 21 vozov (z toho 3 kĺbové).
Požaduje sa 26 trolejbusov (teda 5 záložných pri súčasnom CP)

64 prevádzkových autobusov, z toho je len 26 NP. Avšak do premávky treba len 43 vozov (bez záloh), takže aj tu je de facto cez 50% prevádzkových vozov NP. Tu je vysoký nadstav vozidiel.
Požaduje sa 65 autobusov (o 1 viac ako teraz, pri súčasnom CP je to 22 vozov záložných!!!)
Reakcia na: draxter #54874:
min. 50% autobusov má byť NP, aj pri trolejbusoch som to tak videla
Reakcia na: lapo127 #54873:
Trolejbusovu dopravu realne moze vykonavat iba DPMBB, alebo ina firma na ktoru to DPMBB prevedie. Tam je sutaz cisto formalna. Pri autobusoch by to mohlo byt ine, ale ...
Reakcia na: draxter #54875:
Aha, chyba že som to neodhalil hneď, účelové nastavenie súťaže je i pri autobusoch, pretože bystrické 18CNG Citelisy majú 148 cestujúcich a teda sú "strednekapacitné" Čiže to majú zmáknuté 😇
Reakcia na: N/A #54872:
Vysokokapacitné sú všetky Karosy B961, majú 167 cestujúcich. Citelis 18M má 152, takže tiež je vysokokapacitný.
Reakcia na: N/A #54872:
a podmienky na nízkopodlažnosť, klímu a pod. sú kde? Zatiaľ som nenašiel....
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/427118
"Verejný obstarávateľ pre Časť 2 predmetu zákazky požaduje, aby mestská hromadná doprava na území mesta Banská Bystrica bola zabezpečovaná nasledovnou kategóriou a počtom kusov autobusov:

•11 kusov malo -kapacitných autobusov, pričom malo –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo s celkovou kapacitou cestujúcich minimálne 78 a maximálne 99 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich),
•31 kusov stredno -kapacitných autobusov, pričom stredno –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo s celkovou kapacitou cestujúcich minimálne 100 a maximálne 148 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich),
•23 kusov veľko -kapacitných autobusov, pričom veľko –kapacitným autobusom sa rozumie vozidlo scelkovou kapacitou cestujúcich minimálne 149 cestujúcich (vrátane stojacich cestujúcich)."

Oni sú si aj vedomí čo požadujú? Definíciu stredno-kapacitného busu spĺňa iba 15 m voz či kĺbový Citelis/Urbanway, vysoko-kapacitné busy budú musieť byť buď SU 18, NB 18 (v patričnej konfigurácii) alebo niečo podobné. Som zvedavý, ako dlho im bude trvať kým tie súťažné podklady zmenia.
Reakcia na: lapo127 #54870:
Nema. DPMBB ma SAD Zvolen. Keby patril mestu, tak sa nemusi hrat na verejnu sutaz. Ale aspon si mesto lepsie zadefinovalo podmienky na poskytovanie dat.
Reakcia na: PIT #54860:
A potom niekto padol na hlavu a... Výsledok poznáme.
Reakcia na: Viko #54864:
Na štiavnickej Anči Dunihlav, keď aj Regiošuk je tam brutálne predimenzovaný?
Reakcia na: Viko #54864:
Rameno ZV-BR treba zrušiť. BB-ZV elektrické jednotky, konečne dupnúť na dvojkolajku Sliač - Radvaň a trojclanky presunúť napr. na TN-TO, alebo ZV-LC-RS.
Reakcia na: kvorka #54863:
Radšej by som ich videl na vetvách typu Štiavnická Anča, ale kam by potom behali mravce, všakže...
Reakcia na: BB-Schuhu #54862:
Mi nejde do hlavy to nasadenie: to sa budú 2 i 3 článkové striedať v turnusoch? To je aká hlúposť.
ZSSK dnes predstavila kratšiu DMJ 861.101. S uvedením do prevádzky prvých dvoch jednotiek sa počíta od začiatku júla 2020.
zdroj: https://www.zssk.sk/aktuality/zssk-predstavila-dalsi-typ-novej-dieselmotorovej-jednotky-pre-stredne-slovensko-a-ukazala-novy-dialkovy-vozen-1-triedy-ampz/

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.