Slovenské železnice sa pripojili k odovzdaniu grantovej dohody CEF. Európske zdroje pomôžu zvýšiť bezpečnosť a interoperabilitu železníc
KOŠICE – V Rušňovom depe Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) v Košiciach sa v stredu 5. novembra 2025 uskutočnilo oficiálne odovzdanie grantovej dohody z programu Connecting Europe Facility (CEF) medzi Európskou komisiou, Ministerstvom dopravy SR a železničnými spoločnosťami ZSSK, ŽSR a ZSSK Cargo. Tento akt symbolicky potvrdil pokračujúcu podporu európskych investícií do modernizácie železničnej dopravy na Slovensku.
https://www.zsr.sk/pre-media/vyjadrenie-media/2025/november/
KOŠICE – V Rušňovom depe Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) v Košiciach sa v stredu 5. novembra 2025 uskutočnilo oficiálne odovzdanie grantovej dohody z programu Connecting Europe Facility (CEF) medzi Európskou komisiou, Ministerstvom dopravy SR a železničnými spoločnosťami ZSSK, ŽSR a ZSSK Cargo. Tento akt symbolicky potvrdil pokračujúcu podporu európskych investícií do modernizácie železničnej dopravy na Slovensku.
https://www.zsr.sk/pre-media/vyjadrenie-media/2025/november/
Ale tak jasné, upresnite, kto je ten pán Bednárik a potom sa môžeme dohodnúť, či ma s ním zoznámite. Flek však určite nikomu neponúkne, pretože ŽSR viacmenej neprijíma žiadnych ľudí z vonku okrem robotníckych a nízkych administratívnych profesií a povinných politických kádrov po výmene vlád, keďže u nich vo vnútri platí heslo "nie sme korporát". Ale aj na toto napíšete, že to nie je pravda, ale už nenapíšete nič viac, lebo vy s ostatnými nízkymi ľuďmi nestrácate čas. Je tak?
Keďže to posledné bolo 27.1.2025 o 20:48. (Ja chápem, že ste tým cheli povedať niečo iné, ale podľa všetkého je tam bug (ikony nemiznú) a robím si z neho srandu.)
mi.v
Drahé a dnes už zbytočné riešenie je asi pridať tú odvratnú koľaj, vyhýbňu posunúť ďalej (aby odvratná koľaj mohla byť dlhšia) atď. Alebo aspoň vloženie opakovacej predzvesti, ktorá pripomenie návesť. No rozumné riešenie je asi vyhýbňu celú zatvoriť/zrušiť, vlaky križovať v blízkej stanici (dve minúty jazdy odtiaľ, je tam aj potrebná viditeľnosť, aj odvratná koľaj by sa našla – z pôvodnej dopravnej, tej k vyhýbni), lebo pri poklese dopravy na tej trati už dávno tú vyhýbňu netreba. Žiadny perspektívny nárast dopravy sa tam neočakáva, takže zrušená dvojkoľajka zo stanice Jablonov nad Turňou k vyhýbni Tunel by potrebnú priepustnosť trate pri súčasných dopravných nárokoch neznížila.