202ka z rajskej okolo 17tej sla dnes presne, t.j. s meskanim -10 (na linke je 10 minutovy interval, t.j. iba sa posunuli poradia:-) a kedze ten pred nou siel asi tiez, tak ani nebola neak kriticky plna :-))
To, ze to nie je problem, neznamena, ze to nie je problem u nas... Si nebol pri tom, ked sme navrhovali zaxadzanie iba niektorych spojov na Tech. sklo.... Vraj by sa v tom potom ludia nevyznali, ze ktory spoj tam ide, a ktory nie - to bol argument, preco vyhadzovat na zbytocnu zaxadzku vozokm...
hehe, ten Pristavny most je asi zakliaty. Pred chvilou doodstranovali nasledky predoslej nehody a teraz tam prezmenu v pravom jazdnom pruhu v smere do Petrzalky stoji dodavka s ohrhnutym kolesom, Zdrzanie cca 15min. (RE)
Nejako som Ťa nepochopil. Na jednej strane píšeš, že linka 57 je nanič a zbytočne sa míňajú vozokilometre, že tam chodí iba pár ľudí a na druhej strane by si ju chcel nahradiť kĺbovými vozidlami. Ako si to vlastne myslel?
re #7864 d3k0> a co tak spravit Technicke sklo ako zachadzku 20, dajme tomu kazdy 2 voz? Ved nebol by problem do dnesneho grafikonu dokreslit 2x/hod gulicku, alebo ako jeden dedo na Zabom Majrey povedal, "picku" ? Alebo by to bol problem?
re #7867 Andy> STAVIVA je obratisko typu siroka cesta+parkovisko vedla na to parkovisko sa vchadza vchodom do dakej firmy, co tam sidli.
A ta 63 vyzera ako dobry napad. Este aj grafikon ma rovnaky, robi ju 1.DTPA a konci o 20 min. skor ako dnes 57
Andy: Ciastocne odovodnenie dopravneho kolapsu v bratislavskych uliciach najdes na Diskusii v mojom prispevku.
TeBeCe: dik, daj vediet ak nieco zbadas aj v stredu, lebo asi urobim dubravsku vypravu, ale az popoludni, takze keby si nieco dopoludnia videl, pomoze.
Z utorka:
Porucha elektricky bola okolo 17. h. na krizovatke Trnavske myto - Vajnorska ( RE )
- 2514 po rannej spicke na linke 83/9 ho popoludni na prvom vyjazde z Dubravky ( 13:16 h. ) ho hradil ZV 2830 a napokon sa vratil
- 2814 vypadol na linke 83/4 pocas dna, neskor ho nahradil 2204
- 2204 vypadol na uz spominanej linke 83/4 po 19. h., neskor ho nahradil ZV 2830 a napokon pravdepodobne 2810 ( ale nevidel som na 100% )
Vyprava podla poradia:
83: 2309, 2827, 2315, 2814, 2820, 2810, 2804, 2940, S N 2514, 2408, 2809, 2403, 2304
M: ZV 2830/4 a 9; 2204 a 2810/ oba 4
504: 1809
A to si kde pocul o tom uzavreti cestra pre gumokoly? Od dispecera?
Vysvetli mi niekto, naco je vlastne linka 38, vsak aj nastarsia rakovina by mala tych 100 metrov od zastavky Pri krematoriu ku Krematoriu zvladnut, nie? A co by sa stalo, keby ju uplne zrusili? Nic. Rakoviny by si zvykli chodit 37. Vsak aj mnohe tak chodia. Alebo preco nechodi ku Krematoriu linka 37? Vsak az taky expres to nie je.. Radsej by ten voz z 38 mohli vyuzit na 43 aspon cez prazdniny, ked tam chodi vela(niekedy az moc) ludi.
Preco ta doprava vlastne kolabuje? Je to sposobene Sturovou? Alebo cim? Vsak to nebyvalo.
Re #7855 NEOPLAN, #7858 frenky: Pokial viem, STAVIVA nie je klasicke obratisko, ale cesta kde sa otacaju busy.. Ale je nastastie dost siroka:) Ja by som navrhoval napr. niektore spoje 63 aby isli z Bojnickej cez Mokrad az k Pamiatkostavu, potom spat na Mokrad, a potom cez Staviva az na Zlate piesky, tam sa tusim da prejst.
frenkY: 58kou sa vozi dost ludi A navyse aj tak premava iba ten pracovny den.
S tym vchadzanim do krizovatky to je fakt neslusne, hlavne ked nejaky debil zablokuje kolmy smer Ale najvacsia sranda bola, ked asi predmesiacom som isiel 202kou z 29. augusta smer Dolne hony a na tej krizovatke (Karadzicova - Mlynske Nivy - 29. augusta) sme vosli do krizovatky tak, ze sme ju uplne zablokovali asi na 2 minuty. Ale vsetci vo voze boli spokojni. A len sme sa usmievali na gumokoly.
Zase tie zmeny nie su take jednoduche - musis si pozriet, co chodi v spicke, co aj v sedle, co ma ake intervaly. Keby si dal na Mierovu koloniu 96ku, tak by boli v sedle odpisani... A mozno - vlastne urcite - by tam tie zachadzky narobili viac vozokm, ako ma teraz 58
d3k0