Ja sa pridam k Darrovi!Osobne by som to nikdy nedal na tu linku!!!Lebo si neviete nic vazit!!!Tam je luxus ked tam vidite Ikarus 435!!!Tak nebudte pohodlny:-P:-)
Ludia - este raz vas poprosim - to citaro na 97 zajtra (nedela), kedy by som ho chytil na zastavke Bulikova - smer petrzalka (nasi sa chcu previest :D)
Radsej by som uvital ten druhy typ Citara ktory klasicku naftu nahradi vodik, ktory syntezou s kyslikom v palivovom clanku vyda dostatok elektrickej energie na napajanie trakcnych elektromotorov. Taketo Citara sa teraz testuju v Amsterdame, Barcelone, Hamburgu, Londine, Luxembursku, Madride, Porte, Reykjaviku, Stokholme a v Studgarte. Keby ste niekto chceli vidiet to Citaro ktore myslim tak dajte vediet cez forum, dost sa lisi.
Ja si myslím, že najvhodnejšia linka pre Citaro na 3. kolóne je 50. Chodia tam väčšinou ľudia s obmedzenou schopnosťou pohybu a aj býva strašne preplnená.
Studak z Mlinskej D. : HEHE to by sa vam lubilo rozbyjat nove busy, podakuj sa tvojim spolubyvajucim osobne pochybujem ze ho tam uvidite. To by sa musel DPB naozaj scoknut.
Vozidlo 4209 vypadlo z linky c.95/3 po prichode na Antolsku okolo 8:30. Isiel do vozovne na vymenu a uz od 10:25 jazdi 4210. Islo o puruchu teploty motora, bola stale nizka.
Na kanali v 4.DPA uz stoji 4207 a 4406.
Odstavene vozidla koncom tyzdna v 4.DPA:
4205, 4207, 4211, 4400, 4802, 4810, 4825, 4827.
Este nieco na co som si spomenul(Zo vcera)
1907:Vcera bol na poruche kvoli klinovym remenom
2007 sa skusala po nejakej oprave(Jazda po areali:-P)
4505:Dorazila zo 4.DPA!!!Asi sa jednalo o P2
4404:Tiez sa opravovala v 1.DPA
86-ka zo vcera------1800,1802,1322,1209,1907,1703:-P,
63:1321,1513
97:1817,1404
A este odstavene v garazi!(Aspon ked som tam bol ja)
1403,1405,1410,1412
1219,1134,1020,1509
No,ale neviem preco si stale myslim,ze to je 2808!:-P
Prepacte za zlu informaciu!!!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
frenky
20/3.>1008 (info Jano)
21/5.>1210
35/1.> nie 3174, ale 3172