Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Nejaka 31Tr z L42 stoji na Patronke krizom cez cestu smer Kramare, vyzera ze palice jej isli smer Hrad a pri odbocovani jej vyleteli a uviazla
Reakcia na: Ike #179201:
v com Ti to pripada ako paranoja, ze karpaty tvoria klin zo severu do stredu mesta, mesto sa aj na vychodnej aj na zapadnej strane rozrastlo aj tym severnym smerom, je dopyt po doprave v tychto relaciach (podobne ako medzi inymi castami mesta), nejaka zmysluplna spojnica vsak chyba....
a to co ponukas je asi nieco podobne ako keby som Ta poslal po dialnici do liptovskeho mikulasa, ved tam suvisla dialnica z bratislavy vedie.... co tam po tom, ze budes musiet ist cez budapest a kosice (tu este nejaky maly kusok tusim chyba aby sa prepojili R4 a D1) a nejaky tunel visnove je podla Teba asi uplne zbytocny
Reakcia na: si #179200:
Toto mi ale pripadá ako rovnaká paranoja, ako keď obyvatelia sídliska žiadajú parkovací dom. Ak potom obec avizuje výstavbu parkovacieho domu, tak sa obyvatelia rozdelia na tri nespokojné skupiny:
1) Preboha, len nie pri mojom dome!
2) Nemám to pri dome, tak sa to nepočíta! Je to ďaleko.
3) Hádam za parkovanie nebudem platiť!

Majú auta obchvaty? Majú. Celé to mimoúrovňové cvičenie na Staromestskej a Pražskej sa dialo preto, lebo v tej dobe nebola iná možnosť a po týchto uliciach reálne jazdili medzinárodné kamiony. Toto všetko je prekonané. Dnes tu nič také nejazdí a navyše celá trasa je plná úrovňových priechodov (napríklad od ťažiska nadchodu na Predstaničnom na sever 400 m, na východ 130 m a na juh 90 m). Signálny plán, ktorý by počítal s chodcami by demotivoval ďalších vodičov. Chýba tomu jediná prerekvizita: vyhradený jazdný pruh v smere z Račianskeho mýta.
Reakcia na: Ike #179199:
vzhladom na to ze ten vnutorny obchvat je o viac nez 10 km dlhsi ako prejazd mestom a skrz upchate mosty, kruhac vo vajnoroch a ine chutovky po trase obvykle aj casovo vyrazne dlhsi, tak ten tranzit, kym nebude jestvovat tunel popod karpaty, tam kdesi bude stale a vcelku vyrazny.....
Reakcia na: 810zssk #179198:
Práveže na ceste typu Staromestská štandardné prvky upokojovania dopravy ťažko uplatníš, to sa skôr hodí na "zdrojovo-cieľové" komunikácie, ale ako spomínaš, priechod by bol vyslovene super. Pokojne môžeme ísť ďalej a zrušiť podchod na Hodžku a zhodiť nadchody na Predstaničnom a nahradiť ich priechodmi, nech konečne sme normálne chodcom priateľské mesto. Tie nadchody a podchody svoj účel splnili, ale dnes, keď má Bratislava dva plnohodnotné diaľničné obchvaty, tu tranzit jednak nechodí a ak chodí (a v tomto kontexte je tranzit aj relácia Záhorská Bystrica - Rača), tak nech ide láskavo na obchvat.
Reakcia na: 6503 #179193:
Ono sú tu dva problémy. Prvý je že naozaj Zochova dnes nie je problematické miesto (bolo by keby magistrát mal gule tam postaviť prechod, namiesto toho že ženie ľudí v jednom z najdôležitejších uzlov v centre do podchodu like it's 1985), druhá je že keby si tie premotivované trúby na magistráte občas otvorili Not Just Bikes, pochopili by prečo sa ukľudňovanie dopravy nerobí tak že nakreslíme čiary bližšie k sebe. Zámer bol asi dobrý, ale tí ľudia čo toto vymýšľajú sú totálne mimo reality. Ukľudňovanie dopravy sa robí tak že infraštruktúra vodiča núti ísť pomalšie, nie tým že tam bude stále rovnako široká cesta, len sa budeme tváriť že po jej kraji sa nejazdí (a bude sa jazdiť aj tak). Celé zle.
Reakcia na: Ike #179195:
Keď už to tak veľmi túžili zúžiť, tak mohli dat širší stredový pás. 💁🏻‍♂️
Reakcia na: Ike #179195:
No ved toto!
Reakcia na: 6503 #179193:
Najlepšie je, že to opatrenie (zúženie pruhov), byť je na mieste, nijako nezvyšuje prevenciu pred Dedečkami.
Čo sa deje s 42 od Kramáre do centra? Najbližší spoj píše až za vyše 20 min že príde a meškanie dosahuje takmer 30 min.....
Co sa zuzenia Staromestskej tyka - ako uz tu bolo povedane - zuzili to na nespravnom mieste, ale jazditelne to je v pohode.
Druha vec, preco trebalo toto vobec robit??? Kvoli jednej buracke? A ze sa tam jazdi rychlejsie ako 50? Tak je to usek kde nie su chodniky, ziadne prechody, krizovatky - nevidim dovod aby sme tam sikanovali vodicov obmedzovanim rychlosti na 50. A teraz este toto nezmyselne zuzovanie pruhov...
Reakcia na: Mhr1 #179187:
Tie Kramare su tak nestastne co sa dopravy tyka, ze tam staci, ze male steniatko vbehne pod auto a MHD stoji! Zle je to tam, ale nevidim riesenie.
A minútu a pol po tej 93 išla ďalšia. Google Mapy neukazujú žiadny zvláštny traffic. Ach.
Edit: Teraz vidím tú nehodu na Staromestskej. Možno teda išlo o prenesené meškania. Okrem tých 88…
Wow, solídne vláčikovanie. Z jednej z dvoch 88 staničiacich spolu v zastávke som prestupoval na jednu z dvoch 83 staničiacich… spolu v zastávke.
Reakcia na: S499.1023 #179186:
Zmenšenie priestoru na momotovu chybu je v záujme bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky? 🧐
Reakcia na: Klepeto #179183:
Skôr by som sa pýtal, prečo sa zúžili pruhy pri hradbách, keď cieľom malo byť zvýšiť bezpečnosť zastávky na vonkajšej strane zákruty.

Teraz som to tam videl prvý raz. A je to urobené podľa tradičného scenára. Zobrať opatrenie, ktoré by malo teoreticky fungovať, aplikovať ho najstupídnejším možným spôsobom, na mieste, kde to nedáva žiadny zmysel. 🤪
Reakcia na: 6503 #179184:
Aj ráno okolo 10. bol nejaký problém. Kramáre, čo sa IAD týka, úplne prázdne, zato trolejbusy vrátane krátkej t-64 meškania od 15 do 30 min. Teraz ešte horšie, aj 60 min.
Reakcia na: zakaznik #179182:
Vodič auta je momot, v trnavskom svete za to môže Vallo 😆,
Reakcia na: 6503 #179184:
Niekto dačo strhol tuším. Videl som tým smerom ísť Vrchárov.
Co sa deje na Kramaroch, alebo Patronke?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.