naše sú po rekonštrukcii? tak schválne uveď, čo bolo obsahom rekonštrukcie (a som zvedavý čo z toho bolo v prospech cestujúceho) lebo keď nastúpim do T3 mám dojem že cestujem v čase
Asi nepoznáš situáciu v iných mestách, a to nemyslím len v Česku. V Prahe tvoria T3P významnú časť výpravy a električky s vysokou podlahou - a aj oveľa staršie ako naše T3P - jazdia všelikde v západnej Európe. Veď naše sú po rekonštrukcii, majú modernejšiu výzbroj ako T6, 5 z nich je vlastne nových. A ekonomicky vraziť investíciu do rekonštrukcie a prezbrojenia električiek a potom ich nevyužívať, je naprostý nezmysel. Prečo Praha vyradila už temer všetky T6, ale T3P si necháva? Ak už sa nejaké električky nemajú využívať, tak radšej odstaviť T6 s najväčším kilometrickým priebehom do rezervy a jazdiť naplno s T3P!
Tiež mi to pripadá nezmyselné, 29T/30T najazdia veľa km, budú častejšie v dielňach na pravidelných opravách - ako to potom zvládnu? A pritom kvalitné T3P zaháľajú na Jurajovom Dvore. Určite by mali byť aj na e-4, aj na e-9 1-2 celodenné poradia, s vozmi T3P, aby sa využili a naopak Škodovky ušetrili. Väčšine cestujúcich vysoká podlaha neprekáža a mamičky s kočíkmi/invalidi si na ten vyznačený NP spoj počkajú. Pri intervale 4-5 min. to nie je žiadna tragédia. Naopak, horšie je, ak namiesto očakávaného garantovaného NP spoja príde električka so schodíkmi. Lebo garantovaný = zaručený - radšej mať na zálohe NP voz a vo výprave T3P - ak je to v CP vyznačené.
A 30T by tam ísť nemohli? S jednolinkovým variantom to nič spoločného nemá, ibaže by si úmyselne stvoril také linky, ktoré by nikoho nezaujímali, aby na ne stačila kachna.
prečo sú aj dnes na všetkých poradiach L33 autobusy? Veď povolenie už je keďže chodia aj električky. Či nebodaj sa nenašla ani jedna prevádzky schopná 25Tr?
Na víkendové testovanie budú do Starého mesta zapožičané velkokapacitné kĺbové busy od DP.....zrejme sa budú využívať veľké parkoviská či celé ulice, viac bude známe v priebehu zajtrajška
1. Križovatka Molecova/Karloveská ešte nebola (asi ani nie je) dokončená, tak asi preto na 33 sú autobusy.
2. Tá výprava je dosť šialená. Ako teda na linkách 1,4,9 mať 28 garantovaných nízkopodlažných poradí je šialené ak vieme že máme iba 30ks 29T. To znamená že ak budú viac ako 2ks odstavené, tak logicky tam bude musieť ísť 2xT3. Pre porovnanie vozov 30T treba 24ks (22ks na linku 3 plus 2ks ZV), čiže tam je rezerva 6ks (čo je nič moc). Nadbytok je iba vozidiel K2, tie idú iba na linku 7 (ráno 21ks, poobede 6ks) a 1ks ZV (hl.st.) - toto presne je problém jednolinkového variantu - teda konkrétne to že máme 35ks K2S plus 1ks K2G (čo nevyužijeme) a nedostatok kapacitných vozov.
Tbusabustram6609