Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mhr1 #170233:
naše sú po rekonštrukcii? tak schválne uveď, čo bolo obsahom rekonštrukcie (a som zvedavý čo z toho bolo v prospech cestujúceho) lebo keď nastúpim do T3 mám dojem že cestujem v čase 😃
Reakcia na: Mhr1 #170231:
v momentalnom rocnom obdobi to sice az taky problem nie je, ale tie T3P maju z mojho pohladu oproti skodovkam jednu chybu - nemaju klimu salonu...
Reakcia na: Minko #170232:
Asi nepoznáš situáciu v iných mestách, a to nemyslím len v Česku. V Prahe tvoria T3P významnú časť výpravy a električky s vysokou podlahou - a aj oveľa staršie ako naše T3P - jazdia všelikde v západnej Európe. Veď naše sú po rekonštrukcii, majú modernejšiu výzbroj ako T6, 5 z nich je vlastne nových. A ekonomicky vraziť investíciu do rekonštrukcie a prezbrojenia električiek a potom ich nevyužívať, je naprostý nezmysel. Prečo Praha vyradila už temer všetky T6, ale T3P si necháva? Ak už sa nejaké električky nemajú využívať, tak radšej odstaviť T6 s najväčším kilometrickým priebehom do rezervy a jazdiť naplno s T3P!
Reakcia na: Mhr1 #170231:
T3P označiť ako kvalitné v roku 2020 to chce teda doooosť odvahy 😃
Reakcia na: Pe67 #170219:
Tiež mi to pripadá nezmyselné, 29T/30T najazdia veľa km, budú častejšie v dielňach na pravidelných opravách - ako to potom zvládnu? A pritom kvalitné T3P zaháľajú na Jurajovom Dvore. Určite by mali byť aj na e-4, aj na e-9 1-2 celodenné poradia, s vozmi T3P, aby sa využili a naopak Škodovky ušetrili. Väčšine cestujúcich vysoká podlaha neprekáža a mamičky s kočíkmi/invalidi si na ten vyznačený NP spoj počkajú. Pri intervale 4-5 min. to nie je žiadna tragédia. Naopak, horšie je, ak namiesto očakávaného garantovaného NP spoja príde električka so schodíkmi. Lebo garantovaný = zaručený - radšej mať na zálohe NP voz a vo výprave T3P - ak je to v CP vyznačené.
Reakcia na: Machnac #170229:
Dobry slendrian cela ta trat a hlavne to okolie... 😕
Reakcia na: FFF13 #170227:
Rybanský písal na FB, že je ešte nejaký problém s trolejovými kríženiami na Riviere, ale že snáď od stredy budú jazdiť trolejbusy.
Reakcia na: Pe67 #170219:
A 30T by tam ísť nemohli? S jednolinkovým variantom to nič spoločného nemá, ibaže by si úmyselne stvoril také linky, ktoré by nikoho nezaujímali, aby na ne stačila kachna.
prečo sú aj dnes na všetkých poradiach L33 autobusy? Veď povolenie už je keďže chodia aj električky. Či nebodaj sa nenašla ani jedna prevádzky schopná 25Tr?
Reakcia na: volod #170225:
Pomalovane vrakosy dostanu uplatnenie? 🙂
Na víkendové testovanie budú do Starého mesta zapožičané velkokapacitné kĺbové busy od DP.....zrejme sa budú využívať veľké parkoviská či celé ulice, viac bude známe v priebehu zajtrajška
Reakcia na: TeBeCe #170216:
Už začínajú dojazdy, rabkáče počuť aj na Račianskej. 🙂
Reakcia na: Pe67 #170221:
Nemá to súvis s ranným chaosom, že poradia vychádzali inak, ako mali a možno sa aj darilo dodržiavať garantovanosť spojov?
Reakcia na: 3pa3ck3 #170220:
U linky 1 sa tiež čudujem. Podľa mojich pozorovaní by tam momentálne v tejto dobe K2 úplne stačili.
Reakcia na: juraj76 #170212:
Na 9/3 Ti jazdí 7414, tak asi potom to vymenili, keď mali funkčný NP voz.

Inak 3/21 a 3/22 sú iba ranné špičky, takže nie je problém to potom vymeniť ak by na nejakom NP poradí chýbal NP voz.
Reakcia na: Pe67 #170219:
Na L1 nemôžu ísť K2S (na negarantované poradia)?

A ani dvojlinkový variant nie je v tomto smere výhra, keďže okrem L7 by K2S boli použiteľné tak akurát na L2
Reakcia na: juraj76 #170208:
1. Križovatka Molecova/Karloveská ešte nebola (asi ani nie je) dokončená, tak asi preto na 33 sú autobusy.
2. Tá výprava je dosť šialená. Ako teda na linkách 1,4,9 mať 28 garantovaných nízkopodlažných poradí je šialené ak vieme že máme iba 30ks 29T. To znamená že ak budú viac ako 2ks odstavené, tak logicky tam bude musieť ísť 2xT3. Pre porovnanie vozov 30T treba 24ks (22ks na linku 3 plus 2ks ZV), čiže tam je rezerva 6ks (čo je nič moc). Nadbytok je iba vozidiel K2, tie idú iba na linku 7 (ráno 21ks, poobede 6ks) a 1ks ZV (hl.st.) - toto presne je problém jednolinkového variantu - teda konkrétne to že máme 35ks K2S plus 1ks K2G (čo nevyužijeme) a nedostatok kapacitných vozov.
Reakcia na: TeBeCe #170216:
Niekoho trápia klepkajúce kolesá na električkách, niekoho klepkajúce tlmiče na trolejbusoch. Všetkých nás však má podnik totálne na háku...
Reakcia na: TeBeCe #170216:
7932 je TOP
Zas nas idu terorizovat elektrickami s plochymi kolesami. Bolo malo casu pocas vyluky na osustruzenie kolies?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.