Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #169893:
Nemám absolútne žiaden problém s úplne jednoznačným rozpoznaní toho, že je to šestka a nie päťka. To je tu samý oftalmologický pacient?
Reakcia na: Max #169892:
Cyklista bol presvedčený "nejdú autá, zastaví aj autobus"?
Reakcia na: birch #169889:
Nejako som sa stratil.
1) Kde sa stýka Americké námestie so Štúrovou? nemyslíš odbočenie z Amerického ku KÚNZ, kvázi do "predĺženej Špitálskej"?
2) Prečo Májkova a nie okolo benzínpumpy, ako bolo plánované?
Reakcia na: Max #169892:
Tak to dlho vydrzali nepokrstene 😃
Reakcia na: Max #169892:
Ako tak pozerám na to, číslo 61, mám pocit, že zmena typu písma, aby sa nemýlili čísla 6 a 8 spôsobila, že teraz sa tá 6 z diaľky podobá na 5. Prečo nemôže mať taký tvar ako tu v diskusii? To sa na diaľku nedá pomýliť s ničím.
Reakcia na: mirec240 #169890:
61/7
Reakcia na: mirec240 #169890:
s cyklistom
3226 nehoda s chodcom na Račku (aspoň to tak vyzeralo), 3226 ma rozbité čelné sklo.
Reakcia na: MatejBA #169882:
Chcel som inak k nedávnej otázke S499 ohľadom obracania vozov pri Americkom námestí odpísať aj ja, ale nejako nestíham.

Ja by som navrhoval buď: pridať možnosť jednosmerného odbočenia z Amer. nám. na Štúrovu , čo by pri minimálnom polomere oblúka cca 20m (toľko majú myslím vnútorné koľaje obratísk) znamenalo posun električkovej zastávky Americké námestie o nejakých 20m proti smeru trasy a úpravu peších trás. V takom prípade by však električková zastávka Americké námestie mohla byť iba pre jednu súpravu.

Druhá alternatíva by mohla byť jednosmerná odbočka z Krížnej cez Májkovu k Blumentálu (iba týmto smerom, prípadne aj na Radlinského).

Tretia alternatíva by mohla byť dodatočná obojsmerne dostupná koľaj (na systém Molecovej, iba v dĺžke plnohodnotných 70m) na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou, ktorá by plnohodnotnejšie než iba koľajová spojka umožnila riešiť plánované výluky, vybrané výjazdy / dojazdy do Ružinova obojsmernými vozidlami a mohla by sa hodiť po dobudovaní trate cez Košickú -> mohlo by byť praktické viesť linku Molecova - Šafárikovo nám. - Košická - Trnavské mýto obojsmernými vozidlami. Obávam sa totiž, že akokoľvek bude vymyslený triangel pri Saleziánoch, nebude umožňovať vzájomné prestupy medzi linkami (tak ako pri Saleziánoch ani teraz nezastavuje L50).
Aktualne meskania X5 do Dubravky 40 minut, X33 na DD 20 minut.
Reakcia na: skopi #169886:
ani v trase na stanicu by asi uplne vozy nestihali, ale urcite by to bolo menej zle ako pri toceni na juraku alebo inej vychodnej radiale....
Reakcia na: Jak44 #169885:
Áno, toto až tak nie, narážal som skôr na presmerovanie na stanicu navrhované v príspevku na ktorý som reagoval. Stále však nestíhali vozy a došlo teda k medzerám.
Reakcia na: skopi #169884:
Ani nebola tipos-bingo trasa. Okrem úseku Vazovova - Rača sa 3 obsluhovala v štandardnej trase, avšak neviem prečo sa točila až v Juráku a teda nestíhali vozy = NAD sa potiahla až na Šafárikovo námestie. To by sa v bezvýlukovom variante nestalo ako som uviedol v príspevku nižšie.
Reakcia na: S499.1023 #169870:
Tiež si najprv nič nedokazoval, až teraz. Samozrejme, že mohli presmerovať keby chceli, ale nepresmerovali. Možno nechceli a im sa často nechce. Ale každopádne, pri dvojlinkovom variante by druhá linka ďalej veselo jazdila bez zmeny a nikto by sa nemusel spoliehať na tipos-bingo trasu dotknutej linky. Celkovo považujem dvojlinkový variant za priehľadnejši a spoľahlivejší (v stave mimo súčasných výluk).
Reakcia na: birch #169869:
V súčasnosti, pri výlukách, je samozrejme 1-linkový variant OK. Taká e-5 by aj tak musela jazdiť obchádzkou. Teraz je 1-linkový variant dobrý, to nepopieram.
Reakcia na: S499.1023 #169875:
Ako si povedal, urcite by to chcelo lepsiu variabilitu, minimalne v okoli Blumentalu, pretoze ak sa nebavime o normale ked elektricky jazdia skrz centrum alebo nastane nejaky vacsi vypadok v centre, tak je hned problem a musia sa vymyslat blbosti typu L16 (aj Praha ma vela obratisk, ktore sa vyuzivaju v pripade mimoriadnych udalosti).

- z Race za Racianskym nemas ako otocit elektricky, jedine cez cele mesto a Nam. SNP/Nam. L. Stura alebo na Stanicu
- z Vajnorskej/Ruzinova detto (alebo ich tahat ako teraz vylukovu L7)
- z Petrzalky to mozes tahat cez Nam.L. Stura+tunel alebo cez Vazovovu+Americke (pricom velmi by sa hodila pre pripad vyluky odbocka z nabrezia smer Petrzalka)
- z Karlovky jedine cez Nam. SNP, pokial nie je vypadok na nabrezi/tuneli (nastastie po novom vies tocit vozi trebars aj Molecova/Karlova Ves - Dubravka, co je aspon nejake plus)

Urcite tomu pomoze, ked postavia elektricku cez Kosicku. Rovnako by tomu pomohlo, keby si Americkym vedel prejst vsetkymi smermi a nie iba Raca - Spitalska.

A to, ze radialy su prilis dlhe a bez prepojeni bohuzial vsetci vieme (prepojenia cez Tomasikovu, Riazansku/Vajnory a cez Patronku by sa urcite hodili a pomohli so spolahlivostou elektriciek)
Reakcia na: TeBeCe #169880:
6864, išiel som ňou.
Reakcia na: mirec240 #169878:
To musela byt nejaka pomylena. Vsetko ostatne teraz chodi normalne.
Reakcia na: S499.1023 #169877:
tak mohla by sa v takomto pripade poslat este na stanicu (aj s pripadnymi obojsmernymi vozmi inych liniek uviaznutymi v tomto useku)
212 ide cez Račianske mýto momentálne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.