Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #170435:
Napájané to je z traťových rozvodov. Ak zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-142) rozumiem správne, tak "inštalácia" na Patrónke stála cca 16 tisíc a na Kollárku to malo stáť cca 32 tisíc, ale nie sú v tom zahrnuté samotné nabíjačky. Tuší niekto, koľko stáli tie?
Reakcia na: Mhr1 #170434:
a údržby?? na to sú tie delene
Pripravuje sa DPB nejako na zajtrajšie protesty?
Na svetelnej tabuli videný spoj 31 s cieľom Floriánske námestie
Reakcia na: Author #170433:
Ok, ked vynechám 37/1 ktorá robí ešte aj nočák o 0:30 tak možno by to šlo. Cesta z mostu do ZB a späť trvá dokopy 60 minút, potom je tam okrem rannej špičky vždy 20 min pauza pod mostom. Keď má vodič zákonnú prestávku po 4 hodinách tak aj viac. Naozaj by to nevyšlo alebo tu ide o to že by sa moc zaťažovala/využívala/... batéria?
Reakcia na: Urbanway 2423 #170429:
Myslim si, ze samotna fyzicka nabijacka je to najlacnejsie na tom celom - potiahnutie kablov (a elektriny) a rozkopanie okolia stoji viac. To uz mozno radsej postavit novu a hentu tam nechat.
Reakcia na: Author #170433:
Ale otázka bola na delené poradia, či? Či by sa stihli medzi 9.-14. nabiť na Hroboňke. Ak áno, tak by to naozaj dávalo zmysel na a-20,37. A ušetrili by sa zbytočné jazdy až do Krasňan.
Reakcia na: Machnac #170427:
Na výstavbu na Kollárku nedala STU súhlas, preto sa osadila inde.
Celodenné poradia 37 so 400-500 km výkonmi sú nevhodné pre elektrobusy.
Reakcia na: Machnac #170427:
Ja už dlho hovorím, že delené poradia "západných liniek" by sa mohli na medzidiel odstavovať na Hroboňovej, aby sa ušetrili vzkm. Elektrobusy z liniek 20 a 37 môžu ísť na medzidiel na Hroboňku a tam sa nabiť. Koľko vlastne trvá to nabíjanie? Stihli by sa cez medzidiel poriadne nabiť všetky?
dobrý deň,neviete čo sa deje s tým 24metrovym trolejbusom?nikde som ho nevidel.ani na linke 201 som ho nevidel,že by jazdil.
Zdrzania 29, 32 na Botanickej okolo 20-30 minut
Reakcia na: FFF13 #170428:
Bolo by príliš drahé a zložité presunúť tú nabíjačku inde? Viem, sú to ďalšie náklady, ale ak bude na Hroboňke úplne zbytočná, tak je ju lepšie premiestniť niekde, kde bude užitočnejšia.
Reakcia na: TeBeCe #170417:
mne príde absolutne nehospodárne stavať nabíjačku na hroboňovej aby slúžila linke na ktorej budú jazdiť za pár rokov baterkové trolejbusy. kľudne ju mohli dať na kollárovo nám. alebo pod most SNP kde by možno mala využitie pre 37, aby elektrobus zvládol celý deň (je to len príklad, najprv by som to prepočítal či to má význam)
Reakcia na: Author #170426:
Nabíjačka síce stojí skoro rok ale to nič nemení na tom, že bola postavená kvôli prevádzke ebusov na linke 41. Dokonca tá nabíjačka pôvodne mala byť postavená na Kollárku, a dodatkom k zmluve výstavbu presunuli do vozovne. Keby sa boli parametre pilotne vyskúšali, mohla byť nabíjačka radšej na tom Kollárku pre linku 80. Teraz sa bude musieť krkolomne hľadať nejaké využitie pre nabíjačku vo vozovni.

https://imhd.sk/ba/doc/sk/19078/Nevhodn%C3%BD-prestup-pri-vozovni-Hrobo%C5%88ova-by-sa-mal-odstr%C3%A1ni%C5%A5?dfpi=95#95
Reakcia na: Machnac #170425:
Pantografová nabíjačka je na Hroboňovej už cca 1rok. Elektrobusy vyjazdia výrazne väčšie km ako na 41, ale v iných podmienkach, bez kopcov a kongescií. Zdržania Pražská>HLS spôsobovali prenášanie meškania na ďalšie spoje, teda medze 9-11h meškali. Preto striedač musel dostať 3.voz, aby bol vyjazditeľný CP. A e12M sa stiahli inde aj kvôli obratisku na Búdkovej, kde sa nevedeli bezpečne otočiť. Definitívne riešenie pre danú oblasť prinesú až hybridné trolejbusy.
Reakcia na: Author #170418:
Skvelý príklad "hospodárneho" využitia prostriedkov. Človek by si myslel, že sa najprv pilotne otestujú parametre elektrobusov v bežnej premávke na linke 41, s tým, že počas pilotu sa mohli nabíjať na existujúcej rýchlonabíjačke na Patrónke. Namiesto toho najprv postavili rýchlonabíjačku vo vozovni Hroboňova, ktorú nemá zmysluplne ako využívať iná elektrobusová linka, a teraz po štyroch mesiacoch keď zistili, že parametre ebusov sú slabé, sa opäť nasadzujú diesle.
Nejak mi nejde do hlavy co sa dnes deje s elektrickovou vypravou. To az teraz sa jazdi podla prazdninoveho rezimu?
Reakcia na: Author #170418:
Nejako tomu nerozumiem. Boli tam 2 elektrobusy, teraz 3 poradia. Došlo k zahusteniu? A autobusy na a-41 sú už definitívne riešenie?
Reakcia na: TeBeCe #170420:
Ešte že sa tá najdôležitejšia informácia "vykonajú obrat na treťom prejazde v poradí" do oznamu dostala.
Reakcia na: TeBeCe #170420:
Pokiaľ viem, tu išlo aj o výmenu koľajníc a výhybiek (neviem či všetky, ale nejaké určite).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.