no a myslim ze ak by nebolo luto novych vozidiel, mohli by sa stare drziaky tabul namontovat aj do novych vozidiel v pripade ze tabula nefunguje, ked sa mohli do #01 montovat drziaky na zavesy z nejakeho primestskeho busu...
z draxterovych navrhov sa mi tiez najviac paci 1A avsak nezavadzal by som to ako naplno platnu linku, len na svetelnych tabuliach by mohlo svietit to A-cko pre lepsiu orientaciu a pri zrychlenych spojoch by som navrhoval aby v hornom riadku svietila konecna a v dolnom len "zrychleny spoj" a bolo by po probleme ani by nebolo treba dalsie 2 linky z ktorych jedna by mala 2, maximalne 3 spoje za den:)
Zavádzanie liniek 10 a 12 by bolo asi chaotické, lebo tieto mali pôvodne iné trasy (aj keď ja si L10 moc nepamätám ? ), takže sa mi páči "viedenské" riešenie - linka 1A- no to sú ďalšie plastové tabule potrebné ?
a vecer som ju videl na posledno spoji na gen.Svobodu otoc, neviem co to bolo za linku lebo nebola zo zadu oznacena ani z boku...ale mam pocit ze posledny bus hore chodi linka 8
ked si vsimnes banskobystricke busy v blave, na ktorych su neni elektronicke tabule, tak uvidis, ze existuju take drziaky ako maju nase stare busy ale su na tie pricuciavacie blbosti na sklo...cize nieje problem to zabezpecit...
a to je ďalšia vec: na označníkoch sú zastávky po starom, v CP sú názvy platné od 28.10.2006 a na elektronických transparentoch už nové. A to ani nikto nevie, či sú schválené! Rovnako aj na lístkoch. Tak toto je už ale ozaj bordel.
áno, presne tak. Alebo označiť spoje takto:
a) 1 Juh - Kubra, 22 Juh - stanica/TRENS
b) 1 Juh - Kubra, 10 Juh - stanica, 22 Juh - TRENS (zrýchlené)
c) 1 Juh - Kubra, 1A Juh - stanica, 22 Juh - TRENS (zrýchlené)
d) 1 Juh - Kubra, 12 Juh - stanica, 22 Juh - TRENS (zrýchlené)
alebo ako SAD ZV (keď to niekdy nejde inak), tak nalepia normálny papier. A transparent je pekne vedľa (nesvietiaci). Čiže by to aspoň zodpovedalo právnej norme.
aj ked uz viaceri tu pisali o spatnom zavedeni L22 mne sa sucasny stav pozdava a ludia si myslim uz si celkom zvykli a dalsia zmena a krok spät by asi nerobil dobrotu a zvysovanie poctu liniek tiez nie. vacsina vozidiel (ku koncu roka uz to budu snad vsetky) ma elektronicku tabulu cize s orientaciou problem nebude. teraz je ten problem ze vodici hadzu tabule ako chcu, napr. na #21 vcera odchod 18.35 z Kubrej isiel na juh a mal tabulu Kubranska, nam a tato zastavka uz vlastne ani pod tymto nazvom nejestvuje:) cize problem je zasa len v discipline a ta sa nezmeni ani keby L1 rozdelime na tri dalsie(1. spoje az do kubrej, 2.spoje po stanicu, 3. zrychlene spoje po billu). to by sa potom dali delit dalsie linky ako napr. 2,9,17,19 ktore maju rozne konecne prip. aj trasy lenze to by sme mali potom taky bordel v linkovani ako PB
Včera som videl #78 na Braneckého, mala vpredu na skle tabuľu zadnú L1 a v držiaku linkového označníku na počítači napísané " 1 Premáva len po železničnú stanicu"... takže ak niekto píše. že SAD je schopná dať len plastičné tabule vyrobiť, tak ani to nie je celkom pravda ? .
Inak, keď sa bude prerábať v zime CP, tak by mali podľa mňa pouvažovať nad opätovným zavedením L22, lebo L1 je dosť chaotická pri neelektrickom označení.
ja som tiez videl tu neoznacenu #78 avsak v skorsich hodinach zaskakuje za #36(co je s nou?) vodic to bol ten s okuliarmi alebo ten maly hrbaty? s tym posilnenim dopravy na juh absolutne suhlasim, najma L1 a 8 by si zasluzili viac...moj navrh je L1 z Juhu posilnit spojom 19.00 z Juhu kde je momentalne hodinova medzera. tolko na L1(+22) nebyvalo hadam ani za marie terezie:D dalej namiesto spoja 21.20 z Juhu dat 2 spoje a to 21.00 a 21.45 co by aj spolocne s L8 spravilo pekny interval. a po 22-hej hodine by som dal 1 spoj na L15 ako zjazd niektoreho vozidla napr. z L1 do SAD a zaroven by mali ist Zamostania ako domov z poobednej napr. z Leoni kde robi vela ludi. a to by bol klb zaroven by uspokojil potreby piatkovych navalov mladeze do mesta. myslim si ze sa jedna hlavne o tie piatky inak asi tolko ludi vecer bezne nejazdi.
napada ma ako by sa vlastne dalo zboku a zozadu oznacovat #21 ked nema ziadny drziak? podla mna jedinym riesenim je konecne opravit tie tabule kua
Za včerajší opdvečer musím vysloviť absoútnu nespokojnosť s MHD! ? ? ? : Že prečo? POďme poporadí: #78 na linke 28, odchod z Opatovskej VÚO 21:10. Bus neoznačený zboku a zozadu! Naviac tak prišiel už jazdu predtým, takže žiadna mimoriadnosť. VOdič mal tabúľ dosť, vpredu sa váľali. Bol to vodič 6043, spoj xxx28/25. #21 na linke 1. Áno, spredu mal plastickú tabuľu. Ale zboku len číslo! To je úroveň a lá SAD, 3 mesiace nevedia nič, len urobiť jednu tabuľu. Naviac sa ukazuje potreba posilnenia dopravy na Juh, tento spoj bol vyslovene preplnený, čas 21:20, Rozmarínová smer Juh. #83 na linke 50 nočný spoj, čas 00:52 Soblahovská č.25 meškal 9! minút už na Soblahovskej. Vodič 6269.Asi zaspal na stanici... #04 na linke 21. Odchod z Juhu o 22:10. Spoj by kľudne mohol byť vykonávaný harmonikou, strašne veľa ľudí (čo sa čudujeme, keď predtým ide L1 až 21:20, t.j. diera 5 min. Ujo vodič č. 5009 však asi nevie prepínať transparenty. Smer "Gen. SVobodu otoč" svietil aj počas jazdy z Juhu, a to aj na vnútornom displeji, kde ukazovalo že je "utorok" roku 2000... ? ? ?
Ja ti to pravo nedavam. Ty ho proste mas. Ked som ti ukradnuty preco furt rypes? Inak rozhodne nie je pravda ze len kritizujem. Napisanie svojho nazoru nie je hned kritizovanie..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
capaCity
Inak, keď sa bude prerábať v zime CP, tak by mali podľa mňa pouvažovať nad opätovným zavedením L22, lebo L1 je dosť chaotická pri neelektrickom označení.