Reakcia na: riki1 #4905:
myslim si ze dlhodobe riesenie to nieje, aj ked mali by mat 16 rokov(co je akurat na hranici) a to je pisane, ale moc sa mi to nevidi, skor by som povedal ze maju okolo 20 a hento oficialne ciselko je zfusovane, ale to je len dohad. Nevie niekto do ktoreho roku sa vyrabali karosy C734 a ci to vobec su C734? Pretoze zaujimave je to ze priestor pre kociky bol v nich vytvoreny tak ze boli vymontovane sedadla. Nemali nahodou primestske busy aj miesto pre kocik/batozinu? potom by to bol dokonca dialnovy nie prim. bus.Pravdepodobne budu este zakupene nove vozidla, ale o tom rozhodne mesto a kedze volby robia svoje je dost mozne ze pan primator cosi kupi

Petrox
a) v tomto pripade ma trochu odradza aj zaradenie 711/I, ktora viacmenej prebyvala len na L18/15 (ak sa mylim tak pardon) a na stanici by som ju necakal, nepamatam sa, ze by jazdila na inych linkach ako v pripade nastupcu, ktoremu pribudla L22
b) jasne, 714 mozme vylucit
c) pre mna stale favorit
d) u 717 boli po roku 2000 viacere kridla dveri vymienane, na mhdtn som jeho kartu robil podla vsetkych dostupnych fotiek a malo by to odrazat skutocny stav, t.j. iny odtien a presklene casti aj v dolnom rade u viacerych dveri
e) znova som na to hodil okom a mam len jedinu vyhradu. Vsimnime si zretelnu masivnu gumoplastovu listu - toto je pomerne bezny komponent, ktory zvykol na vozoch vydrzat celu ich prevadzku, pokial "nekupili" nejaku vacsiu ranu z boku. A prave toto olistovanie mi na 845 chyba a to uz dokonca na fotkach z roku 2001. kazdopadne ta plenta je velka zhoda!!!
Davam este do pozornosti bocny stresny priestor nad lavym spatakom, pripada mi to ako otvory alebo uchyty na provizornu antenu, moze to byt zachytny bod, hm?