Tak som v rámci K10 navštívil TN a môžem z krátkeho preletu vyhodnotiť tieto subjektívne dojmy:
1) Nové označníky sú veľmi pekné.
2) Autobusy jazdia v omnoho inteligentnejších intervaloch ako v minulosti, len tie súbehy, tie súbehy... Pozoroval som pri Perle, že odídu naraz dva autobusy na stanicu a potom zase dlho nič. Naozaj by trenčania napr. na Juhu nevymenili dlhšiu pešiu dochádzku na zastávky za kratší a rovnomernejší interval?
1) Nové označníky sú veľmi pekné.
2) Autobusy jazdia v omnoho inteligentnejších intervaloch ako v minulosti, len tie súbehy, tie súbehy... Pozoroval som pri Perle, že odídu naraz dva autobusy na stanicu a potom zase dlho nič. Naozaj by trenčania napr. na Juhu nevymenili dlhšiu pešiu dochádzku na zastávky za kratší a rovnomernejší interval?
milan005
Re #4017 Klobasa: ja by som bol za aby nocak stal na komplet vsetkych zastavkach ktorymi prechadza avsak na vsetkych len na znamenie, ale mala by sa prehodnotit aj trasa nocnej linky a mozno trochu zefektivnit. U nas sa mozno trochu inspirovali Zilinou kde tiez nocak nestoji na vsetkych zastavkach ktorymi prechadza, ale tam si myslim ze to bolo(L50,51) aj je(L50-sucasny stav) kvoli tomu aby svoju trasu bus presiel co najrychlejsie lebo vzapäti ako spravi kolecko ide po par minutach znova, ale u nas maju vodici na spravenie "kolecka" dostatok casu, este aj na prestavku