Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviete čo má #05 nalepené na čítačke pri druchých dverách???
Reakcia na: Valec #3630:
no skúsim vyzistiť. jedného takého poznám. ten jazdí na MHD od roku 1988 tuším.
Reakcia na: draxter #3629:
Chcelo by to nejakého vodiča, ktorý už aspoň 10 rokov robí v podniku.
Reakcia na: Valec #3628:
neviem o tom nič. naozaj...ale nápad teda dobrý vyzeral byť.
Reakcia na: draxter #3625:
Ja mám na mysli hlásenie len pre vodiča, nie pre cestujúcich. Tuším vtedy o tom aj v zákrute hovorili, dôvod zavedenia bol taký, že by vodič počkal na zastávke na prípadný prestup cestujúcich, keď za ním zastaví vozidlo linky idúcej iným smerom.

Re #3627 draxter: Hneď je to krajšie. ?
Reakcia na: draxter #3624:
teraz skús kuknúť ?
Reakcia na: Valec #3622:
netuším aké hlásanie máš na mysli...ja si pamätám akurát na skúšku namontované polské transparenty na dvoch Karosách B732, ktoré aj hlásili zastávky (vozidlo TN-732AM - Globtel). Ako to malo fungovať, keď napr. voz zastavil na Hasičskej na L18 a za ním L23, vodičovi L18 sa ozvalo niečo ako "ďalšie vozidlo L23"? ?
Reakcia na: Valec #3622:
nebolo, ale nemám momentálne čas sa s tým vyhrať, keď som celý deň na súde. Cez víkend ale určite. Tak radšej takto ako nič...
Reakcia na: ivan0188 #3621:
Na stranke www.laugaricio.com pisu:
Z hľadiska mestskej hromadnej dopravy bude
k dispozícii kyvadlová doprava spájajúca projekt Laugaricio s centrom mesta Trenčín.

Viac hadam daju vediet na: info@laugaricio.com
Reakcia na: draxter #3620:
Bolo by už veľmi náročné ten návod skopírovať aj sem?


Jedna otázka na všetkých domácich. Potvrďte alebo vyvrátte prosím moju spomienku, ktorá sa mi vynorila v mysli.
V TN kedysi fungovalo hlásenie pre vodičov, ktoré im oznamovalo, spoj akej linka zastavilo na zastávke za nimi. Osobne som to počul, a keďže som bol v TN po dlhom čase až v roku 2006, tak by si to niekto mohol pamätať.
Zavedie sa nová linka k OC Laugarício ako bolo písané v lete? Pretože oc zachvílu otvárajú a nič sa nespomína.
Reakcia na: LUK #3618:
štandardne vie... 😉
Reakcia na: VLK #3615:
nevie... a ak vie iba pre tých, ktorí si to doplatia, tak taký SW nechcem
draxter: lepsie by som to nenapisal, zaujimava myslienka
milan005: ak si dobre pamatam, trafil si A1, A3 presne, B2 skoro presne
Reakcia na: milan005 #3614:
no to by neboli veru zlé lokality. Možno že aj niekde pri Úspechu...veď štatistiky isto fungujú, tak by to malo byť ok.
Reakcia na: draxter #3613:
ja si myslim ze by tie dobijacie automaty mohli byt na tychto miestach:
-OZC Juzanka (dolu ako je vchod do Billy)
-OZC Max (bud vovnutri centra alebo na zastavke)
-Žel. stanica
pripadne dalsie miesta s velkym poctom cestujucich:
-Hasičská
-Zimný štadión
-Gymnázium

-k tomu r. 1999 da sa povedat ze bolo novych 7 autobusov (2xIk280; 3xB932; 2xB832) aj ked neviem ci tie Karosy neboli az v r. 2000, bol da sa povedat intervalovy CP, hlavne na starom Juhu si ludia mohli pochvalovat aj dokonaly preklad (L8 odchody v sedle X:28 58 a v spicke X:08 28 48 cez vikend dokonaly preklad aj zo sidliska aj z mesta, kazdu hodinu X:28 okrem obeda, L1 vzdy X:15 45, L5,9 so slusnym intervalom 5-ka poobede dokonca kazdych 30 min., 9-na tiez chodila castejsie ako teraz, vecer nebolo problem dostat sa z mesta. Horsie to bolo na Juhu II. Sihotari mali L2 so sedlovym intervalom 30 min. aj cez vikend, L6 s pocetnymi spojmi aj vo vecernych hodinach, v spicke zrychlene spoje. Sihotarske linky mali medzi sebou preklad
Takže máme za sebou (skoro) I. kvartál roku 2009 a nastal čas menšej bilancie. Možno by bolo zaujímavé porovnanie rokov 1989 - 1999 - 2009 (v dekádach). Takže to skúsim:

1989: nastupovanie všetkými dvermi, nové autobusy Karosa B732, nové kĺbové autobusy Ikarus 280, časové lístky, dotácia štátu, hromadný CP, klasické označníky ČSAD, linkové tabule.
1999: nástup výlučne prednými dvermi, takmer žiadne nové sólo autobusy (okrem B932), žiadne nové kĺbové autobusy, žiadne časové lístky,hromadný CP, označníky MHD, linkové tabule.
2009: nástup dvomi dvermi, nové autobusy Crossway LE, v premávke NP Citelisy (aj kĺbový 18M),časové lístky, náhrada straty vo verejnom záujme zo strany mesta,CP pre každú linku, nové označníky BUS, elektronické tabule (až na pár výnimiek).

- takže posun tu zjavne je, čo je pre cestujúceho dobré. Juraj uviedol ďalšie aktivity, s ktorými sa dúfajme čoskoro opäť MHD TN posunie o stupienok vyššie (dobíjacie automaty na sídliskách, elektronické informačné tabule na zastávkach, snáď hlásenie v busoch a zobrazenia plánu liniek, atď).

- momentálne vidím teda najväčší priestor pre úpravy v CP niektorých liniek (23/28, 8/18, 11/17, 50), a to je parketou mesta Trenčín. Vaše postrehy a nápady kľudne pošlite e-mailom na adresu sekcie, moju adresu alebo napíšte sem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.