okrem otrasného dizajnu a kolies maličkých ako na vlečke od traktora môže len totálny amatér urobiť to, čo v TT s mestskými a prímestskými busmi CN=BN čo svedčí len o podliezavoisti a nekoncepčnosti. Naviac, interiér je strašný, hlučný a vozidlá nedopadli v Crash testoch vôbec slávne. Takže na tomto je založený môj subjekťák.
no zrejme som mal dat objektivne do uvodzoviek pre spravne pochopenie, kedze aj subjektivne z niecoho vychadzaju, tak ocakavam aspon tie "SOR rýchlokvasený kvázybus" pre mna sorry - ale nie je argument a to ani subjektivny, lebo si ho nicim nepodlozil (zatial)
ja s ním súhlasím. A keďže povedal "podľa mňa", ide o subjektívne porovnávacie kritériá ?, objektívne sa tu nerozoberali, na to sú technické parametre. Podľa mňa je SOR rýchlokvasený kvázybus, a viac už takým busom nepôjdem (opäť: subjektívne, takže nechci ani odo mňa objektívne porovnávacie atribúty).
a môže mi povedať akým si šiel busom a na akej linke? Dnes, včera (ako aj v bežný pracovný deň) boli totiž riadne zápchy...a chcem vyzistiť kde sa vyskytujú Crossy. ?
Manuál v MHD ma tiež pekne štve, lebo je s tým fakt "radosť" jazdiť, ale zase je lacnejší a peniaze nerastú na stromoch. A vodiči u nás sú zvyknutí na normálne šaltpáky, takže im aj joystick príde ako zlepšenie...
Tak som sa pred chvíľou prvý raz previezol trenčianskym Crossom LE a je to klasa. Jediné, voči čomu by som mal výhrady je vysoká zadná časť a tie schody k zadným dverám ako do domčeka na stračej nôžke, tam je vidno že trojdverová verzia je len preto aby bola, ale aj tak je mi to sympatickejšie než Citelis a omnoho sympatickejšie než akýkoľvek mestský Sor. Pre menšie prevádzky a na menej vyťažené linky ideálne...
Myslíš, že by SAD-ka pristúpila k tomu, aby sa kupovali od Poliakov tabule, keby vedia že sú s nimi také problémy? Určite nie? Ide len o peniaze. Ide o peniaze do vrecka jedného človeka, ktorý nás tu informuje na fóre o jeho RTO-čke. Smiešne. Ale všetko je o peniazoch
označovač cestovných lístkov je asi chyba, mala by to byť čítačka kariet. Ako čítaš ďalej, budú 3 automaty v meste na dobíjanie kariet a zakúpenie predplatných lístkov. Predpokladám že všetko bude v elektronickej forme. ?
V dnešnom infe som čítal že od februára sa bude nastupovať druhými dvermi. A pri tých dverách bude snímač na karty ako pri predných dverách???, lebo tam je písané že tam bude označovač lístkov, tak tomu nechápem.
Takže 24.12.2008 a 01.01.2009 bude MHD zdarma. Zároveň bude 24.12.2008 obmedzený režim v MHD. 31.12.2008 nepôjde L50 s odchodom 23:30, spoje začínajúce 01.01.2009 už pôjdu. Od 22.12.2008 do 07.01.2008 vrátane nebudú premávať "c" spoje. Od 25.12.2008 do 01.01.2008 budú premávať spoje len v "a", a to aj v pracovných dňoch 29. a 30.12.2008.
Na stránke SAD samozrejme žiadny oznam nenájdete, ani na stránke mesta (tam nie je ani najnovšie TN info ktoré máte už v schránkach), jediným zdrojom teda bude imhd a oznamy v autobusoch ?
ja si myslim ze by mohli byt garantovane NP aj vsetky lebo naco nam bolo doteraz negarantovane poradie ked aj tak sa to nikdy nevyuzilo a chodil na nom NP bus zatial co na inych garantovanych som videl vysokopodlazne...
mohli by byť, ale chcelo by to nový CP už s ohľadom na obehy NP vozov (NP+LE). A zapracovať aj iné veci...ale celkovo si myslím, že 80% NP vozov by mohlo byť "i".
Zaujímalo by ma či budú Croasswaye označené v cestovnom poriadku ako "i"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Na stránke SAD samozrejme žiadny oznam nenájdete, ani na stránke mesta (tam nie je ani najnovšie TN info ktoré máte už v schránkach), jediným zdrojom teda bude imhd a oznamy v autobusoch ?