Podľa mňa je to nasadenie NP vozov naprd, nakoľko sú tam neni zahrnuté Crosswaye LE, veď aj tie sa budú rátať medzi NP. Inak zistil som, že jeden je už aj v dieľni. Nejdú mu zavrieť dvere, keď ich vodič zavrie, späť sa otvoria samotné, nejdú vôbec zavrieť.
Pardon ale nechápem čo je výhra na 28 a 18 ktoré nechodia viac ako raz za hodinu a dokonca 23+28 chodia veľmi krátko po sebe, takže to dúfam nepovažuješ za výhru. Východnej by stačila jedna poriadna linka ktorá by mala preklady v rámci svojich spojov, lebo takto to SAD TN nikdy nedokáže. Čím viac liniek = viac problémov spraviť preklady a odstrániť zhlukovanie spojov a hluchých miest v CP.
uz som vravel ze spojenie Juhu so Zavazim/Zlatovcami/Zablatim by sa mozno dalo spravit 1 linkou, ktora by napriklad jazdila len v "x" a v "a" by ludia prestupili na L13 kde by sa mohol vytvorit pravidelnejsi interval ale to by musel byt prestup za nejaku symbolicku cenu. a k tym linkam zo Sihote na Juh, tazko ti vysvetlovat ked si nikdy v TN nebol. Juh neni ako napr. v Ziline Hajik alebo Solinky kde ide MHD okolo celeho sidliska. a Juh je v kopcovitom terene ja by som ti doprial ist rano do roboty tak ze byvas pri konecnej Saratovska, ZS a musel by si ist peso na Vychodnu alebo este lepsie naopak aby si to mal dokopca alebo aby si musel prestupovat v zime a zimit sa po zastavkach aby si presiel MHD-ckou par metrov a uz aj pri tych par metroch by si nepresiel bez prestupu
aký poriadok konkrétne máš na mysli? Vysvetli mi prečo musí byť zo Sihote spojenie so všetkými tromi konečnými na Juhu a prečo Juh musí mať tri linky do Zlatoviec?
Dúfam, že sa bus B732 #82 po vyradení, ku ktorému chtiac-nechtiac musí dôjsť do marca 2009, zachová ako historické vozidlo. Je to jednoznačne asi najlepší kúsok, vodiči by asi vedeli viac povedať.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005