Pardon ale nechápem čo je výhra na 28 a 18 ktoré nechodia viac ako raz za hodinu a dokonca 23+28 chodia veľmi krátko po sebe, takže to dúfam nepovažuješ za výhru. Východnej by stačila jedna poriadna linka ktorá by mala preklady v rámci svojich spojov, lebo takto to SAD TN nikdy nedokáže. Čím viac liniek = viac problémov spraviť preklady a odstrániť zhlukovanie spojov a hluchých miest v CP.
uz som vravel ze spojenie Juhu so Zavazim/Zlatovcami/Zablatim by sa mozno dalo spravit 1 linkou, ktora by napriklad jazdila len v "x" a v "a" by ludia prestupili na L13 kde by sa mohol vytvorit pravidelnejsi interval ale to by musel byt prestup za nejaku symbolicku cenu. a k tym linkam zo Sihote na Juh, tazko ti vysvetlovat ked si nikdy v TN nebol. Juh neni ako napr. v Ziline Hajik alebo Solinky kde ide MHD okolo celeho sidliska. a Juh je v kopcovitom terene ja by som ti doprial ist rano do roboty tak ze byvas pri konecnej Saratovska, ZS a musel by si ist peso na Vychodnu alebo este lepsie naopak aby si to mal dokopca alebo aby si musel prestupovat v zime a zimit sa po zastavkach aby si presiel MHD-ckou par metrov a uz aj pri tych par metroch by si nepresiel bez prestupu
aký poriadok konkrétne máš na mysli? Vysvetli mi prečo musí byť zo Sihote spojenie so všetkými tromi konečnými na Juhu a prečo Juh musí mať tri linky do Zlatoviec?
Dúfam, že sa bus B732 #82 po vyradení, ku ktorému chtiac-nechtiac musí dôjsť do marca 2009, zachová ako historické vozidlo. Je to jednoznačne asi najlepší kúsok, vodiči by asi vedeli viac povedať.
celkom si ma splietol ked si napisal dnes a datum bol 13.12.:D no ja som vcera tiez videl #21
JURAJ: chysta sa aj tento rok premavka MHD 24.12. a 1.1. zadarmo?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
capaCity