Reakcia na: milan005 #2837:
nedá sa inak, lež súhlasiť ? ? Príklad: NP bus na L18 sa pokazí. Iný NP bus ide negarantovane idena L23. Možnosti sú 2:a) iný NP bus dokončí jazdu na L23 a presunie sa na L18, pričom záložná karosa príde na ďalšie spoje L23.
b) NP na L23 príde po dohovorenú zastávku, tam všetci cestujúci vystúpia do záložného busu a rýchlo sa NP bus z L23 presunie na L18, ktorej sa tak eliminuje aj meškanie.
Ja si myslím, že minimálne a) by u nás išlo, a keby sa trochu pohne šedou kôrou, tak aj b). Takto to funguje vo viacerých mestách, bol som toho svedkom vo Wuppertale a Frankfurte. Myslím, že i v Brne.
Peon
Zdravím vás Trenčania. Tak mi napadlo, keďže vaše mesto je porovnateľné počtom obyvateľov (a asi aj rozlohou) Nitre, kde pred vyše rokom zaviedli predplatné aj turistické CL s neobmedzeným počtom jázd, tak ma zaujíma, že či sa také niečo nechystá aj u vás, resp. či ste sa niekto snažili takéto riešenie vedúce k popularizácii MHD (hlavne pre pravidelných cestujúcich) iniciovať.