dnes zasa porusenie garantovanosti NP vozidla konkretne na spoji 10.30 L11 z Kubrice na ktorej mala ist #04, predpokladam ze ta mala nejaku buracku pretoze som ju poobede videl s "novym" bielym prednym naraznikom
nieco malo z vypravy nasich vodiciek;-)
Mata (ta co jazdi dlhsie) vcera na #74
nova vodicka v nedelu na #40 a vcera na #41, dnes by teoreticky mohla ist na 42:D vsimol som si ze nosi zaujimavu uniformu.
tento tyzden #03 na L5,8,23 a #05 na L18, #01 tym padom zrejme na L2,6 vsimol som si ze #02 jazdi kazdy tyzden na byvalych vykonoch p. Krala, cize sa asi nestrieda so ziadnym inym Citelisom, tym padom sa medzi sebou striedaju iba 01/03/05. vystava otazka ktore NP vozidlo jazdi potom cez vikend na poradi L1,2,5,6,8,11...zrejme ta #02 lebo kedze ma 2 vodicov mala by v "x" malo spojov, tak to asi kompenzuju tak ze jazdi vzdy aj vikend. ale isty som si neni, ak niekto viete potvrdte/vyvratte.
Re #2026 mathre: len tak som sa spytal. no toho vodica si pamatam odjakziva, este na starom tmavocervenom ikaruse na L18. ten uz vystriedal dost tych busov (Ik280.08, KarosaB732,952E,Citelis a dokonca jazdil aj vtedy co tu bol na skusku NP bus tusim SOR to bol)
a este som si spomenul ze dnes sla na spoji 11.55 namiesto #21 ktora je garantovana NP #51-ka. poobede som videl 51-ku pri gymnaziu cca o 16.05 a je dost mozne ze to bolo tiez namiesto #21 spoj 15.35 s meskanim, ale zarucit to nemozem ale myslim ze spoj 16.00 zo stanice to nebol lebo prisiel rovno s L23 15.50 zo stanice(stale chodi klbova!). takze SAD zasa porusuje garantovanost, no ale nic vynimocne
tych dveri som si vsimol uz minuly tyzden ked som s nim siel, nemal vyveseny ziadny oznam avsak dvere sa ledva ledva zatvorili a vobec nedocvakli, cize keby sa o ne opres pocas jazdy, napr. v spicke ked ide vela ludi tak vyletis von, takze od zadnych dveri v #77, #83 a mozno aj inych radsej dalej;-)
Zial, do cca. 1999 som si SPZ autobusov prakticky nezapisoval (zaujimali ma vzdy iba ev. c.). Preto som sa na autobusy az tak detailne nesustredil. Kedze koncom 90. rokov uz odchadzalo do vysluzby vela zaujimavych vozidiel, zacal som sa blizsie zaoberat aj SPZ. Na vyrobnom stitku mozem potvdrit TN-681 AM/I, ktory bol B731.20. V tom case este v prevadzke jazdili busy so svojim povodnym naterom z vyroby (resp. iba s jeho ciastocnou obnovou), ktore mali vzadu stitky „KAROSA B 731“. Tento stitok mali TN 99-04 a TN 99-31. Ako u vacsiny podnikov SAD boli rekonstruovane na „paku“. Typ B 731 je preto potrebne hladat v dodavkach z obdobia zrejme do roku 1989 (teda s „okolitou“ SPZ - tie vsak uz mali vzadu stitky strhnute). Doveryhodne zdroje som vsak zatial nepresiel (a nenasiel), preto ani moje uvahy neuvadzam.
Este jedna poznamka:
Pokracovanie „Trolejbusy v Trencine? – cast 2.“ je vzhladom na moju vytazenost v dohladnosti niekolkych rokov. Ale kto chce a ma cas, moze to spracovat. Podklady by sa mali dat ziskat na Mestskom urade - odbor dopravy alebo mozno Juraj by mohol zistit, ci este nieco zostalo v SADke...
Dnes #83 opäť so zadnou tabuľou, takisto aj s bočnou, chválim pána šoféra ? , v autobuse však pri stredných dverách visel oznam "Zadné dvere nefungujú, použite stredné dvere", takisto aj na zadných, škoda len, že otváral obe ?
áno, presne tak. Preto hovorím, že trasa bude musieť byť inak. Zo zapustením súčasného násypu sa však podľa všetkého ešte ráta. Takže, uvidíme - čas ukáže.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mathre