Včera, cca. 14.15 hod.-
- vodička na L3 #33 smer Zámostie
- autobu #83 na L1, vzadu mal prosím pekne plastový označník, po kalendáre ani stopy ?
- niektoré vozidlo B952 prejazd so zapnutým transparentom L28, dosť zmätočné
Dnes vodič "Čert" ? na L5 okolo 12:30 smer Zámostie, jeho číslo je 5302.
mimochodom, nemas vo svojich zaznamoch aj nejake udaje o trencianskych vozoch radu B 731? Mam urcite fragmenty informacii, predsa len vacsina tychto vozov isla do srotu este pred rokom 2000 ale pokial by si mi vedel pomoct aj v tejto otazke budem neskonale vdacny ?
Suhlasim, ze doslo len k odstraneniu CVR. Od roku 2002 do samotneho vyradenia v juni 2006 som nezaregistroval pod ECV TN-697AM ziaden iny voz, len ten o ktorom sa bavime.
A pokial ide o obdobie medzi vyradenim povodneho busu a naslednym presunom ECV na TN-847AM, na 99% som si isty, ze ani tam nefiguruje dalsi bus.
Teoreticky je to takto mozne, este sa pokusim nieco o tom pozriet doma cez vikend.
Neviem vylucit moznost, ze este pred jeho nahradou 847AM, mohol byt pod tym istym ECV (resp. SPZ) vymeneny iny bus, ale neviem o tom. Pravdepodobnejsie je iba "zrusenie" CVR a obnovenie klasickeho cerveno-bieleho nateru.
☺ ☺ ☺
Mne raz šofér nezastavil na zastávke predposlednej. Len som sa začudovalo a že vystúpim na konečnej. Nezastavil mi ani tam (Zlatovská VOD EKO) a išiel so mnou ďalej smer diaľnica... to sa tiež stáva ?
včera na linke 8 s odchodom 7:35 z opatovskej isiel ako obvykle dus #45 a vodič milan zabudol však spomaliť a neodbočil na považskú ulicu ale zastavil az kusok dalej a nasledne musel cúvať............... ? aj toto sa v našej mhd stáva
dokonca si myslim ze to linka prejde dost rychlo a v piatok vecer by mohla ist po 1 hodinu v noci aj 2 krat za hodinu. ak by sa vytvorili dobre podmienky cestujucich by urcite pribudlo, sam poznam takych co by ju v takomto prevedei urcite radsej pouzili
prave preto ze je to vizitka SAD niet sa co cudovat, pretoze obzvlast vodici #83 su prikladni exoti, to je zrkadlo nasej SAD.
Moj navrh, linka by mala byt oznacena iba N s takouto trasou:
Juh2, otočka
Juh2, rázc.
Inovecká
Soblahovská 25
Braneckého
Hasičská
AS
Zimný štadión
VÚO
Opatovská, Radegast
OZC Max
AS
Hasičská
Gymnázium
Soblahovská 25
Inovecká
Juh2, rázc.
Juh2, otočka
je to trochu na zilinsky sposob, teda mala by iba jednu konecnu, ale myslim si ze tym by bola efektivnejsia pretoze by jednym tahom zobrala staru aj novu Sihot, Max, stanicu a dolezite miesta v meste. interval by mohol byt hodinovy, cena 25sk s kartou aspon na tych 20 to stiahnut a hned by bolo tolko cestujucich a samozrejme dat tam nejaku B952 a nie #77 ktora ako som pocul nedavno uz ani nevysla na Juh po vlastnych
Zrejme ide o vozidlo TNA 06-56, ktore malo (urcite 1998, 1999) CVR "EURÓPSKA DATABANKA", kde na zltom podklade bol reklamny text (ak si dobre pamatam, tak modry). V roku 1999 dostalo vozidlo ECV TN-697 AM/I (neskor ho nahradilo ine vozidlo...), reklamu casom odstranili a natreli ho klasicky "cervone-bielo". Linka cca 1998 a 1999 prevazne 2.
Podľa mňa by TESCO spravilo ďaleko lepšie, ak by si na parkovisku vybudovalo nejakú zmysluplnú otočku (by ma zaujímalo, kde sa tam ten autobus otáča - nevidel som) a prispelo by si na predĺženie liniek 2 a 4 zo Sedlišťa.
a minimalne 2 chodia prázdne, som zvedaví ako dlho im to vydrží.
Inak všetky vozidlá na ADP sú staré, sa mi zdá že zo Skalice, 2 roky boli odstavené na dvore.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petrox
Za tohto predpokladu by potom TNA 06-56 cize TN-697 AM/I mohol byt tento voz, ktory som "zachytil" v premavke kratko pred vyradenim v juni 2006: http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?/11474/category/32
Tvoj nazor? Potvrdzuje to aj tu verziu s premalovanim, kedze u toho busu na fotografii si jasne pamatam novy nater okolo roku 2002.