Reakcia na: tomas153cv #16142:
Opakujem sa, ale ja nikde nevidím tú stať o tom, že 11 nebola dostatočne vyťažená, ak to máš, kopíruj mi to sem. Už som asi slepý.Jasné, ja to tiež beriem ako niečo, čo sa dá vyriešiť jednoducho. Tak tam 4 nenecháme jazdiť a je to. Avšak treba poriešiť, aby konečne linky 4 a 11 obslúžili Sihoť III, ktorú dnes neobsluhujú, lebo od kotolne na Sihoti II stojí linka 11 až Pred Poľom a linka 4 až Na kameni. Linka 4 teda prišla o Sihoť III, Sihoť IV, Novú Kubru (za ňu je náhrada Na kameni). A to nemuselo byť.
11 - zlé čísla rozhodne nemala, tam nepredpokladám ani dnes v koncovom úseku Kubrá - Kubrica nič svetoborné, zjavne je to +/- rovnako. Ale v tejto súvislosti som niekde čítal, že 11 bola pred zmenou lepšie (neviem či v koncovom úseku, či celkovo). A za tým si stojím, že meniť 11 nebolo treba. Za 1 má Kubra náhradu v podobe 16 pre spojenie s Maxom a stanicou, Kubrica len pár účelových spojov po AS. A preto je tam tá nespokojnosť.
milan007
Linka 23 za mňa nesplnila očakávania tvorcov, proste krátka trasa robí svoje, ľudia sa ňou nedostanú okrem nemocnice, centra a stanice - ani Kaufland, ani Tesco/Laugo ani Max. Tu navrhovali kolegovia (asi draxter a milan005), aby linka šla až Pod Sokolice. A to by bolo iné.
Linka 2 je presne to isté, už nemá Sihoť a potenciál je slabý. Nevyužijú ju už ani na kraji Dlhých Honov z panelákov, čiže je to linka ktorá vozí len IBVčkárov a tiež len po stanicu. Tu by som videl riešenie predĺžiť miesto tých pár spojov linky 16.
Nočáky sa zlepšili? Ja vídam cez víkend jazdiť stále ten kĺbak na linke 1 ráno, vidno ho ešte niekde inde (1,8) než na 24/25?