Si asi fakt úplne nechápavý.1. Voz bol predaný a čo si s ním nový majiteľ urobil, isto nikoho zo SAD TN nezaujíma. Ak to chceš veľmi vedieť, tak si nájdi objednávateľ odťahu a zisti si od neho.
2. To z akého strediska prišla odťahovka záleží jednak od toho, ako si ich dotyčná firma pomenuje a jednak od toho, čo bolo pre nich (a ich zákazníka) najvýhodnejšie.
3. Myslíš, že riaditeľ podniku pozná detailne technický stav všetkých autobusov, ktoré daný podnik vlastní? Koľko ich môže byť? 300? 400?
Nič v zlom, ale niekedy sa tu fakt zaoberáte takými somarinami, že až... Až to Juraja omrzí čítať, tak sa nedozviete nič a bude. V živote by ma nenapadlo otravovať s takými vecami, ako je počet najazdených kilometrov. Však keď tak dobre poznáš všetkých vodičov, že ich tu familiárne menami oslovuješ, tak by si si to mohol cez nich zistiť aj sám, nie? ?
takze treba tomu rozumiet tak ze Ikarus siel do Handlovej na zosrotovanie? alebo Handlova je miesto udajnej dopravnej nehody? je tu napisane stredisko Krivan, co to znamena? Krivan sa nachadza az niekde pri Detve:) mohol by si nam povedal este nieco ohladom tech. stavu TN-759AM? moj nazor je taky, ze bol urcite lepsi ako stav TN-758AM. ak mas v dosahu take informacie kolko mal najazdenych km a podobne, rad by som sa ich dozvedel a urcite nielen ja. dakujem za odpoved(e)
Presne tak. Ak by sa predal s ECV, muselo by to byt za sudnoznalecky odhad, ked sa predava ako srot bez ECV, ide za srotovu dohodnutu cenu. Na svoju "smrt" este isiel "po svojich", na miesto posledneho konca pred svojim definitivnym fyzickym zanikom bol dotiahnuty.
SAD Trencin nevykonava kontrolu originality, bol na kontrole u uplnej inej firmy, ktora sa iba zhodou okolnosti nachadza v tom istom areali ako SADa dalsie firmy.
Uz som niekolkokrat pisal, ze by bolo dobre, aby ti, co na toto forum pisu, ho aj citali. Nevidim zmysel dookola pre kazdeho prispievajuceho osobitne opakovane pisat, ze podla EU musi byt vykonany u novodovezenych vozidiel tzv. kontrola originality /link na prislusny vyklad som nechal/, ze potom je treba s dovozcom vybavit "papiere" a potom nasledne vozidlo prihlasit na dopravnom inspektorate, co by malo byt buduci tyzden.
Vozidlu okrem niekolkych cudzojazycnych napisov nic nie je a po prideleni ECV bude nasadeny do MHD.
Mam za to, ako je to napisane, ze "vůz je vybaven nájezdovou rampou pro invalidní cestující a funkcí naklánění ke straně při zastavení."
Teda ak vodic uvidi na zastavke invalidneho cestujuceho na vozicku, preveri si, ci je na zastavke obrubnik alebo nie a rozhodne sa pre jednu zo styroch moznosti:
1/ Ak je zastavka bez obrubnika a chodnika, vozickar bude nastupovat z urovne vozovky. Aby pri vyklopeni rampy tato nemala velky sklon, pouzije vodic kneeling a vozidlo sklopi, aby sa vozickarovi lepsie nastupovalo.
2/ Ak je chodnik presne v urovni podlahy, nepouzije sa kneeling, len sa bus pristavi co najblizsie k obrubniku, aby sa invalidovi dobre s vozickom voslo.
3/ Ak je obrubnik zastavky nizsie ako podlaha vozidla, pouzije sa kneeling, avsak rampu netreba vyklapat.
4/ Ak je obrubnik vyssie ako podlaha, malo by sa zastavit od obrubnika nieco dalej a vyklopit rampu, aby sa po nej mohol vozickar zviest dolu do vozidla.
ak by to niekoho zaujimalo tak klbovy nizkopodlazak #21 bude jazdit zrejme na nasledovnych spojoch:
5.35(23)Juh->ŽST
6.20(23)ŽST->Juh
6.52(15)Juh->Zámostie
7.25(15)Zámostie->Juh
8.15(8)Juh->Sihot
??????????????????????
10.40(1)Juh->Kubra
11.15(1)Kubra->Juh
12.57(15)Zámostie->Juh
13.22(15)Juh->Zámostie
14.05(5)Zámostie->Juh
14.29(5)Juh->Zámostie
??????????????????????
16.30(8)Juh->Sihot
17.03(8)Sihot->Juh
pokial sa vam nieco nezda opravte, netvrdim ze to naozaj takto je:) a navyse po prezreti odchodov so znamienkami "i" som zistil ze nie vsetky nezkopodlazne spoje o ktorych viem su zaznacene, cize zrejme niesu garantovane
aj mna to prekvapuje, ale je to asi kvoli tomu ze v Kubrej nizkopodlazaky reprezentuje l. 11 kde ich je dost nasadenych a ide okolo nemocnice a na Sihoti zasa hlavne l. 2 a 18 ktore idu tiez okolo nemocnice, ma to svoju podstatu
jasné, tak to si myslím aj ja. Na druhú stranu ako fanúšika MHD by ma zaujímalo, kde skončil, keďže bol pojazdný /do Handlovej prišiel isto po svojich/.
jj, "i" znamená nízkopodlažák. Táto zmena CP je asi len kvoli zaradeniu nízkopodlažákov do stálych obehov. Prekvapuje ma však, že L1 a L8 /teda najmä L8/ majú tak málo garantovaných nízkopodlažných poradí.
Pripadáš mi byť pomerne smiešny. Akurát tým Juraja vydráždiš a nedozvieš sa odpoveď ani na zmysluplné dotazy. Neviem, aká je momentálne majetková štruktúra SAD TN, ale isté je, že prachy na nové vozy a ďalšie veci do toho neleje štát so svojimi 49% ale Trabelssie. Ikarus bol vyradený a už sto rokov odpísaný, takže mohol ísť úplne legálne rovno do šrotu.
z trencianskej web-stránky mesta:
Otázka: (04.03.2008)
Dobrý deň. Chcem sa opýtať za akým účelom musíme mať fotku na čipovej karte? Nikto mi ju nekontroluje? To len preto aby ste mali za čo vyberať peniaze? A ešte by ma zaujímalo prečo prímestské autobusy môžu počkať na cestujúcich na zastávke a odchádzajú podľa grafikonu a mestské autobusy prídu a odídu kedy sa im zachce. Taká 21 príde na zastávku pravidelne o 7 min. skôr a ľudia, ktorí sa spoliehajú na grafikon majú jednoducho smolu. Podľa toho čo mi bolo povedané na SAD pri vybavovaní čipovej karty, mesto dotuje SAD. A mesto sme predsa mi ľudia. My dotujeme mesto a mesto autobusovú dopravu o ktorú sa musíme doprosovať. Vodiči sú čím ďalej odpornejší. Ale naše peniaze sú im dobré. Kedy sa o to začnete zaujímať?!!!
Snad SAD konecne zacina riesit anarchisticky pristup vodicov ku svojej praci
Re #1553 mato5287: mne odpisali ze vodicovi z #83 ktory nezastavuje na zastavkach bola po opakovanych prestupkoch udelena finacna pokuta, tak mohla by to byt aj vystraha pre inych, uvidime!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan005
5.35(23)Juh->ŽST
6.20(23)ŽST->Juh
6.52(15)Juh->Zámostie
7.25(15)Zámostie->Juh
8.15(8)Juh->Sihot
??????????????????????
10.40(1)Juh->Kubra
11.15(1)Kubra->Juh
12.57(15)Zámostie->Juh
13.22(15)Juh->Zámostie
14.05(5)Zámostie->Juh
14.29(5)Juh->Zámostie
??????????????????????
16.30(8)Juh->Sihot
17.03(8)Sihot->Juh
pokial sa vam nieco nezda opravte, netvrdim ze to naozaj takto je:) a navyse po prezreti odchodov so znamienkami "i" som zistil ze nie vsetky nezkopodlazne spoje o ktorych viem su zaznacene, cize zrejme niesu garantovane