Reakcia na: milan005 #14604:
Tak, keď sa určí strop čakania pri každom prípoji, tak v tom problém nevidím. Najmä posledné spojenia by podľa mňa všeobecne v prímestskej doprave mohli čakať na vlaky. Večne bojujem s tým, že vlak do Nitry prichádza o 21:12, a posledný autobus z Nitry mi odchádza o 21:20. V polovici prípadov to nevýjde tak o 2-3 minúty, ktoré mi chýbajú. Keby nemám možnosť aj odvozu autom, tak by som vôbec toto spojenie nemohol využívať. A hlavne vlaky a regiobusy by mali sa spoločne dopĺnať, nie si konkurovať.Z Trenčína mi napadá posledná Dubnica v PD o 22:23 zo stanice. 22:19 prichádza vlak z Bratislavy, keďže je to hlavná koridorová trať a jazdí tam poschodový Stadler, tak nezvykne meškávať, ale stále je šanca, že bude meškať 95 sekúnd a už to máš neistejšie. Pritom do Novej Dubnice sa už neskôr nedostaneš, do Dubnice len Os o 30 minút neskôr a na opačnú stranu mesta.
ZeroDF