Prečo nebola obnovená 121? Lebo nefunguje ani jedno zo zariadení, ktoré bolo cieľom v opatovskej doline, nefunguje ani chata, ani vodná plocha. Na žltú turistickú sa dá vyjsť aj od kyselky.
Je skutočne podivuhodné, že niekto vyčíta neobnovenie sezónnej linky do nefungujúcej doliny, navyše s novým vodičom a vozidlom, pričom tu bola pred nejakou dobou vyčítaná premávka linky 11 na Trubárku, kde sa jedná iba o využitie existujúcich kapacít, tj. za absolútne minimum peňazí veľa muziky v dobrom intervale.
Prosím? Počas víkendov linky 4 a 6 jazdia v dvojhodinovom intervale (4 je posilnená až od Sihote), linka 2 a čiastočne aj linka 25 jazdí vo viac než hodinovom intervale, linka 12 má štyri páry spojov, linka 5 jazdí v štvorhodinovom intervale, pred posilnením Vinohradov sa prekladali linka 13 a 27, obe s 240-minútovým intervalom, do spoločného dvojhodinového prekladu... (!!!). Či Západ nie je súčasťou mesta?
Veď priame spojenie v počte niekoľko priamych spojov za deň nemá absolútne žiadnu šancu osloviť cestujúcich.
Zo strany vodičov bol a je dlhodobý tlak na zachovanie zvyklostí v režime práce tak, ako to funguje doteraz, teda prevažná väčšina zmien sú celodenné dvanástky.
Tlak zo strany cestujúcich a diskutérov na imhd (oprávnený) je na predĺženie prevádzky liniek aj po 18. hodine. K tomu sme z pochopiteľných dôvodov pristúpili, lebo je to racionálny krok, ale aj my sme museli počas víkendov urobiť kompromis v záujme zníženia počtu služieb v režime ranná-poobedná.
Nech by sa to urobilo akokoľvek, prišiel by od niekoho hejt, lebo nie je možné mať MHD v "plnom" režime od rána až do neskorého večera a zároveň zabezpečiť požadovaný režim práce. Preto sa pristúpilo k čiastočnej redukcii intervalu v časoch, kedy chodí najmenej cestujúcich z celého týždňa, a to pred ôsmou rannou počas víkendov.
Neskorý začiatok premávky linky 8 a presun všetkých jej ranných spojov na linku 1 v smere z Juhu bol podnet od milana005, s ktorým sme sa naplno stotožnili a spoje sme náležite upravili. Hoci cestovné poriadky kontrolovalo niekoľko párov očí, predsalen došlo k chybičke v podobe chýbajúceho spoja s odchodom 4:47 z Juhu na linke 1, za čo sa ospravedlňujem. Došlo k nej práve pri tejto úprave...
Tak to súhlasím. Ja keď som končil v robote 5:15, nebavilo by ma čakať 30 min. Vtedy šlo vždy niečo každých 10-12 minút. A pamätám si ako využitá jazdila prvá 28 o 5:10 z Juhu III. Žiaľ, tento spoj už ani v podobe 23 nebude.
A ako by si to chcel urobiť inak, ak je medzi tými linkami potrebné/žiadúce prestupovať? Áno, všetky tieto spoje môžu byť kľudne transformované do priamych spojov/liniek tak, ako po tom voláš v prípade linky 6... ktorá potom bude jazdiť raz za uhorský rok a nikto nebude z priameho spojenia profitovať. Za mňa je absolútnou hranicou v mestskej doprave hodinový interval, nie nejaké obludnosti v 120 alebo 240-minútovom intervale, ktoré sme tu mali ešte donedávna...
Ale áno, mohli sme sa biť do pŕs, že máme priame spojenie.
To nemyslíš vážne, že 3 autobusy za sebou a polhodinu nič. Tak to je také, ehm, ružomberské.
Pozeral som súhrnné CP, a príde mi že víkend na Juh II až do deviatej z mesta (Hasičská ) v intervale 30 min je riadne malo.To som si vlastné až dodnes nevšimol, že 30 min víkendový interval na linke 1 a 8 vlastne nie je celý deň, ale až po ôsmej. A to na oboch. A tá neskorá premávka linky 8 až po siedmej cez víkend? Fuuuu.
09:15,15,15,45 je konkrétny príklad hlúposti z RK, pre tých čo si nedajú námahu a potom mínusky dávajú, lebo netušia. Toto v TN nechceme a preto je akýkoľvek súbeh nežiaduci.
To je tak ako "prestup" do Lauga na Dlhých Honoch. Ak treba prejsť na druhú stranu ulice, ja už to nepovažujem za prestup. Lenže toto už poznámke človek nenájde.
V pôvodnom návrhu išlo o víkendový spoj na linke 1, ten bol nakoniec posunutý o 30 minút neskôr. V súhrnnom CP však táto skutočnosť nebola zjavne opravená a spoj zostal v pôvodnej polohe.
Ono to ale napríklad funguje aj v tom Ružomberku, kde vychádzajú z podobných reálii ako tu v Trenčíne, len na rozdiel od Trenčína sú ešte menšia prevázdka. Treba len pri jednotlivých väzbách určiť strop, koľko minút maximálne má zmysel aby prípoj čakal. Asi sa zhodneme všetci na tom, že pri 30-minútovom intervale nebudú na seba čakať spoje 15 minút (koniec-koncov v MHD systémoch býva max. garancia prestupu tak 5 min.).
Určite súhlasím s tým, že treba zabezpečiť, aby prestupy boli spoľahlivé a vyšli vo väčšine prípadov.
V súhrnných CP ale vidím nejaký spoj s odchodom o 4:47 z Gen. Svobodu. Avšak sa mi ho nepodarilo nájsť v CP jednotlivých liniek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomoSK
Je skutočne podivuhodné, že niekto vyčíta neobnovenie sezónnej linky do nefungujúcej doliny, navyše s novým vodičom a vozidlom, pričom tu bola pred nejakou dobou vyčítaná premávka linky 11 na Trubárku, kde sa jedná iba o využitie existujúcich kapacít, tj. za absolútne minimum peňazí veľa muziky v dobrom intervale.