Reakcia na: Marek6283 #14441:
Nesúhlasné vyjadrenie ODI k Jána Derku nám neprekáža, pretože žiadne také nesúhlasné vyjadrenie ani neexistuje. Jediné, čo existuje, je písomné potvrdenie od TSK, že cesta je stavebne uspôsobená aj pre vozidlá nad 3,5 tony, hoci miestni obyvatelia tvrdili opak. Ja som nikdy netvrdil, že ulica je stelesnením ideálu na prejazd, ale realita je taká, že veľa riešení po zmene potrieb a služieb na Severe nezostáva.Stručne ešte by som sa vrátil k VMČ Sever a tomu bordelu a vreskotu, čo tam panoval... bolo prednesených niekoľko "argumentov":
- s plačom nám jedna pani oznamovala, že oni sú natoľko fanúšikmi reťazca Billa, až si nevedia predstaviť nakupovať v Lidli,
- k tomu sa pridala ďalšia sťažovateľka, že im bránime obstarať si živobytie a chceme ich nechať na pospas samoobslužným pokladniam v Lidli, ktoré v Lidli na Hodžovej ani nie sú,
- na utorňajšej komisii dopravy bolo toto tvrdenie rozšírené o potrebu "nakupovať chladničky a práčky, a tie sa mimo Maxu kúpiť nedajú",
- na otázku, či je pre nich prestupovanie neakceptovateľné, padla odpoveď áno... s okamžitým dovetkom, že ale čo bráni napríklad Sihoťárom prestupovať? Oni prestupovať môžu...
- spojenie s lekárkou na Súvoze by po novom dostali aj Opatovania, ktorí ju majú narozdiel od Kubrice aj oficiálne spádovú, na čo bolo odpovedané, že oni sú aj tak bohatí v tej Opatovej a oni si môžu dovoliť chodiť autom,
- klasický argument o tom, že len platia dane a nikoho nezaujímajú, pričom práve naopak, spolu s Nozdrkovcami sa najmenej podieľajú na financovaní MHD, nakoľko ich je málo a spojov je veľa...
To len pre predstavu, aké perly tam padali. Úplne som vynechal vyhrážanie sa prokuratúrou, žalobou či tým, že osobne ponesieme zodpovednosť za obete, ktoré prinesú zmeny na linkách 4 a 11. Takúto úroveň mal VMČ Sever a následná Komisia dopravy... nikdy som sa tým ešte nestretol, naopak, VMČ Stred, Západ či stretnutie s občanmi Novín bol jeden balzám na dušu.
Ešte by som nechcel zabudnúť zmieniť, prečo sa miestni obyvatelia nedostavili na prezentáciu do Hviezdy, keď o tom behala informácia vo všetkých kanáloch, citujem "my nechodíme autobusom, nemali sme sa to ako dozvedieť". K tomuto sa pridali ďalší obyvatelia, ktorí dodali, že oni sú Kubrica a odmietajú chodiť takéto veci riešiť do Trenčína.
Pritom im spojenie nikto neberie, oproti súčasnosti sa dostanú do viac cieľov, než dnes. Jediná zmena sa týka zastávok Štefánika a Billa, kde si musia prestúpiť. Na najsilnejšom spoji to sú dvaja cestujúci.
capaCity
Nespokojní cestujúci, ktorí Vám údajne ,,vyplakávajú" alebo pár dôchodcov z Kubrej, ktorí sa nevedia zmieriť s tým, že Podsokolice len na prestup?
Našťastie tieto rozhodnutia nie sú na vodičoch vychovaných na SAD!
A tieto trápne konštatovania, že to je len pre vyvolených ľudí ... áno, ak je vyvolenými podľa Vás drvivá väčsina ľudí, ktorá bude s novým CP spokojná, tak máte pravdu, inak ste mimo.
Proste nikdy nevyhoviete všetkým a dôchodci z Kubrej by vážne nemali rozhodovať o tom, aká bude trasa 11, nie sú totiž jediní, kto novú trasu cez Sihoť bude využívať, ale preto, že dôchodcov považujeme za zraniteľnú skupinu, ktorá je často krát šialene uvrieskaná, ako bohužiaľ dokázali aj na poslednom VMČ Sever, ktorý vďaka nim mal úroveň nižšiu ako najhoršia stoka! Tak sa im teraz vo všetkom máme podriadiť ... ach. Čo ostatné skupiny, pracujúci, alebo ľudia dochádzajúci na Sihoť za službami?
Ale to je Vám úplne jedno, vy poznáte pár dôchodcov, ktorí sa práve Vám spasiteľovi, ktorí predsa najlepšie vie ako by to malo jazdiť, lebo ste vodič a lebo to tak jazdí predsa už aspoň 70 rokov! ,,vyplakávajú" a teraz im podriaďme celý svet!!