Reakcia na: milan005 #14256:
To vôbec nepopierame a ani to nie je prekvapujúce. Šokujúce by skôr bolo, keby linkami 2 a najmä 12 pri kombinácii slabej ponuky a nevhodnej trasy niekto cestoval. Keby bývam na Novinách, a viem, že mi autobus ide 5-krát za deň a že na časti trasy ho dokážem predbehnúť aj pešo, nieto ešte na bicykli, tiež by som po MHD nesiahol. Nemyslím to ako hejt, viem, že v roku 2016 boli nálady iné a nebol priestor pre posilňovanie... 
Oblasť s bytovkami okolo zastávky Karpatská môže mať odhadom, podľa zoznamu obyvateľov jednotlivých ulíc, tak 600-700 obyvateľov, ďalšie stovky bývajú v radovkách. Pri hrádzi na Karpatskej nedávno prebehla výstavba nových bytoviek, ďalšie byty sa majú stavať pri hati (pri niekdajšej zastávke Karpatská, MŠ - áno, s obnovením zastávky v nikdy nepoužívaných zálivoch po vybudovaní/oprave chodníka do budúcna počítame) a v okolí bývalého ihriska v Biskupiciach. Toto sú ďalšie predpoklady pre nárast dopytu. Za Nozdrkovcami sa plánuje výstavba nového sídliska Bobrovnícka Sihoť - jeho obyvatelia takisto budú očakávať rýchle spojenie MHD do centra.
Platí, že naďalej sa v spolupráci s ÚM usilujeme nájsť riešenie na zriadenie zastávky Za nemocnicou, ktoré vyhovie požiadavkám ODI. Zároveň sa nám podarilo získať podporu VMČ Stred pre investíciu do vybudovania riadnych zastávok, priechodu a úpravy križovatky na Jesenského ulici. Veríme, že v rozpočte na rok 2025 by mali byť alokované potrebné prostriedky.
Michal Mazánik
Na margo porovnania ranných a večerných hodín ešte spomeniem, že nosné linky 1+22 a 8 nám ráno (medzi 4:00-7:59) privážajú z Juhu a Soblahovskej v priemere do mesta za všetky spoje dokopy 104,8 cestujúcich, večer (medzi 20:00-22:59) nám smerom z mesta na sídliská odvážajú až 156,1 cestujúcich. Údaje z rána sú počet cestujúcich vo vozidlách po odchode zo zastávky Legionárska smer Braneckého, večer po odchode zo zastávky Gymnázium smer Legionárska.
Tarifná politika ja vecou mesta, len by som rád zdôraznil, že dôvodom pre zvýšenie cestovného skutočne nie je zlepšenie ponuky vo večerných hodinách. Čo sa týka nárastu výkonov, "nové kilometre" sú investované predovšetkým do posilnenia nosných liniek 1, 8 a 24 - a to celodenne a celotýždenne (s výnimkou linky 8, ktorú posilňujeme len cez víkend), prípadne do posilnenia Vinohradov, aby mali obojsmerne celotýždenne rýchle spojenie s centrom. Zlepšenie večernej ponuky a zavedenie nočných liniek predstavuje absolútny zlomok z pridaných výkonov.
PS: neviem o tom, že by sa Bolt alebo taxi z mesta na Juh dal zohnať za 0,80€-1,00€.