Reakcia na: Mike #13854:
Áno, v RK však vozy chodia prázdne a ide sa škrtať vo veľkom /ešte k tomu pokuty od ÚVO/.V TN je ten rozsah linkového vedenia pomerne jasný /nerátam pseudolinky typu 12,31 a pod., ktoré vznikli na politickú objednávku/, a aj teraz či v roku 2016 je to porovnateľné.
Tak poďme ešte konštruktívne k veci
Za mňa ešte pred CP vidím 4 okruhy na zlepšenie:
a) tarifa - áno, asi najdôležitejľšie, lebo 2 EUR za jazdu je proste nonsens. Rovnako ako nepomer ceny z bankovej karty a absencia sms lístka /napokon TPS a.s. má SMS parking a tam im to nevadí/.
b) spojenie druhého najväčšieho sídliska Sihoť a Zámostia cez víkendy - ak som porozumel linke 6/9 (či 16?), tak cez víkend (ani večer) spojenie na Sihoť nebude vôbec.
c) nemožnosť priameho spojenia Pod Sokolíc a starej Sihote, hoci sa tu s linkami 4,6 a 11 dosť experimentuje, toto zostalo nevyriešené. Ja by som napr. tú linku 23 zokruhoval cez Pod Sokolice a starú Sihoť a možno linku 2 skončil na stanici.
d) nedajte označenie P5. Dajte klasicky nap.r 15 (vždy to napokon boli hlavne robotnícke spoje (viem si predstaviť 15,16,17 miesto P5,P6 a P17). Veď sú to tiež linky MHD, nie sú pre vymedzený okruh cestujúcich a
A moje subjektívne na záver:
Najväčšie pozitíva: linky 1, 8 a 24. Linka 3/6(16). N1/2/3 (ale doladiť)
Najväčšie sklamania: zrušenie 27, linka 4 a 23
Najväčšie očakávania: 2 a 7
Chlapi keď bude CP, rovno mi posielajte!
TomoSK
Hoci necítim potrebu zdieľať obehy vozidiel verejne, tak na margo prejazdov - v režime "a - voľný deň" tam je tam presne 5 prejazdov, pričom 4 x 2 kilometre a 1 x 2,8 kilometra, tj. 2 obojsmerné prejazdy Saratovská - Gen. Svobodu a jeden večerný prejazd zo Sihote IV na AS. Tak mi tu nerozprávaj, že ideme mrhať kilometre na vozenie sa naprázdno. My potrebujeme za čo najmenej peňazí vyjazdiť čo najviac linkových kilometrov a išli by sme sami proti sebe, keby sme to robili inak.