Reakcia na: draxter #13655:
V smere z Juhu na Sihoť budú dve minúty keďže sa predpokladá, že ľudia pôjdu v drvivej väčšine z mesta, tj. minimum na absorbovanie meškania a prípadný prestup, v opačnom smere bude pri jazde zo Sihote 10 minút, pri jazde zo Záblatia, Vinohradov a Zlatovskej 6 minút. Ak je okruh Sihoťou kratší ako obrat na Juh a naspäť, môžeš sa aj poskladať a dokonalý preklad neurobíš obojsmerne, ak nechceš opomenúť aj mimo-Sihoťárov, napr. Pred poľom či Kubrú. Preto je to koncipované tak, že z Hasičskej a Gymnázia/Braneckého sa vždy dostaneš z mesta na perifériu, kam potrebuješ, rýchlo. Pri ceste zo sídliska na sídlisko o pol druhej ráno si cestujúci posedia o pár minút v autobuse navyše, ak sa však opäť rozhodujem, či chcem mať sieťovosť, že sa dostanem všade, alebo žiadne prestoje, vyberám si tú sieťovosť skrz výrazne nižšiu ponuku spojov. A vodiči tiež nie sú stroje, nemôžu začať jazdiť 23:00 a bez akejkoľvek prestávky sa krútiť nonstop až do druhej rána.
TomoSK
Linky 4 a 11 - dôvody Sihote sú oproti linke 23 diametrálne odlišné. 28ku požadovali diskutujúci pre zachovanie priameho spojenia Východná - Sihoť (na ktoré doteraz neprišla ani jedna pripomienka), naopak 4 a 11 plnohodnotne vstupuje do taktu na Sihoti a pôsobí ako nosná (dvoj-)linka pre spojnicu Sihoť - mesto, "dvojička" k linke 8 po Považskej. Keď si to vezmeme z hľadiska CP, tak zo Zimného štadióna mám v smere do centra v režime "a" odchody liniek 4, 8, 11 a 24 rozložené do času tak, že mám preklad 06 15 26 36 45 56, z toho 15 a 45 sú odchody liniek 4/11. Vzťahy Kubrej, Opatovej a Kubrice so Sihoťou sú oproti Východnej, ležiacej na opačnom konci mesta, diametrálne odlišné a najbližšia dostupná občianska vybavenosť je práve na Sihoti.
Linka 1 - bolo to vysvetlené vo Hviezde a už aj zvlášť tu v diskusii, prescrolluj si, prosím, o pár príspevkov nižšie.
Linka 7 - bude sa točiť na kruhovom objazde pri Old Herolde, ak bude pokračovať na spoji linky 7, inak by mala byť hojne využívaná na dopravovanie autobusov do vozovne, takže je pravdepodobné, že sa točiť nebude musieť vôbec.
Klbáky - vo Hviezde sa povedalo, že počas pracovných dní linka 1 (po rannej špičke), počas víkendov linka 24. V rannej špičke by sa mali pozlučovať vybrané zdvojené spoje do klbákov, takže tie budú behať práve na takýchto účelových hromadných návozoch (linky P), následne časť z nich vykoná návozy do Laugaricia na deviatu, kĺbový by mal byť tiež ešte ranný spoj z Kubrice čo vozí školákov - súčasné dva spoje by mali byť totiž nahradené jedným spojom vo vhodnejšom čase, s odchodom 7:24 z Kubrej, ten akurát vychytí začiatok školy na ZŠ Kubranská, na Sedmičke a zároveň aj na gymnáziu, takže očakáva sa, že bude silne exponovaný. Následne sa po rannej špičke postupne zaradia na linku číslo 1. Turnusov pre klbáky by malo byť 5, z toho ten posledný má zaradené také spoje, kde klbák poteší, ale zároveň jeho prípadné nahradenie sólom ani nenaštve.